2/22/2013

Look - Bright Sunday

Zoals de titel al verklaart: deze look stamt van afgelopen zondag. Ik had na een heftige opruimbui op mijn kamer enorme behoefte om me lekker op te doffen. Het was tenslotte zondag, en 's middags zou ik op visite gaan bij opa en oma en naar een vriendin om te chillen. Prima. Ik had zin in een heftige lipstick, omdat mijn outfit verder leuk, maar wel erg zwart was. Mijn ogen maakte ik een beetje roze, maar hield ik verder rustig. En toen ging ik aan  de slag met papa's afstandsbediening voor de camera en werden de full face foto's veel beter dan normaal.






























Ik denk dat de foto's eigenlijk al genoeg verklaren. Ik was en ben tevreden met het resultaat en door mijn felle lippen voelde ik me de hele dag een soort diva, want ja, dat heb je soms hè? 

Op mijn ogen: INGLOT, Sleek Oh So Special, Highlighter van Catrice, Mascara 'Get BIG' van Essence.
Op mijn lippen: Catrice 'Colour Bomb'
Op mijn gezicht: Rimmel BB Cream, Concealer, Poeder E.L.F

Wat vind jij van deze look? 





nRelate Posts and Homepage