2/11/2013

meet in Groningen! 090313

Zaterdag pakte ik de bus naar Groningen om daar een zeven ontzettend leuke bloggers te ontmoeten! Een paar meiden had ik al eens gezien, zoals Marieke en Laura, maar de rest, Romy, Jessy, Floor (mijn naamgenoot!), Geanne en Myrthe, had ik nog nooit ontmoet. Dit was de eerste meet die ik zonder Marjo meemaakte (helaas kon ze niet mee, mimi), dus stiekem vond ik het wel heel spannend. Maar die spanning ging eigenlijk meteen weer weg zodra ik iedereen in een kringetje zag staan bij de Starbucks.


v.l.n.r. Jessy, Myrthe, ik, Geanne, Marieke, Floor, Laura, Romy


We hebben vooral lekker veel gekletst. Het plan was om flink te shoppen, maar het is er niet echt van gekomen, haha. We zijn een paar winkeltjes in geweest, zoals Sostrene Grene, een ontzettend leuk Deens winkeltje, maar een paar uur later (de tijd ging ontzettend snel) ploften we dan toch neer bij de Hema om daar iets lekkers te eten en te drinken. Het was al weer bijna tijd om naar huis te gaan, maar niet voordat we een uitgebreide fotoshoot hadden gehouden met de camera's van Jessy, Romy en Laura. Hieronder een greep uit het resultaat!



Ik wil jullie nog heel erg bedanken voor de super leuke dag, dit doen we sowieso snel weer! :)
Je kunt de andere verslagjes en filmpjes op de blogs van de andere meiden bekijken.












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage