2/17/2013

Mijn 'Every-day bakje'

Het is best een onderwerp van gesprek onder bloggers en make-up liefhebbers: wat gebruikt iedereen voor make-up? Welke producten zijn je favoriet? Ik denk dat iedereen die make-up gebruikt een bakje/laatje/tasje heeft met daarin de producten die je elke dag of vaak gebruikt. Ik heb ook zoiets. Ik heb een hartjesvormig bakje met daarin mijn alledaagse producten. Omdat er daarna nog veel ruimte over was heb ik ook de dingen erin gezet die ik fijn of mooi vind. Let's take a look.












Het bakje komt als ik het goed heb van de Action en is in de vorm van een hartje. Het bakje heeft een aantal handige vakjes waar producten in gezet kunnen worden! Tijd om het bakje eens om te keren en te kijken wat erin zit.







Als eerste een wimperkruller, de 3D effect mascara van de HEMA en een BB-Cream van Rimmel. Dat laatste ben ik nu druk aan het testen, en daarvan kunnen jullie binnenkort een review verwachten. De mascara zou niet lang meer in mijn bakje zitten, aangezien hij bijna op is en ik wel weer toe ben aan een fijnere mascara. Hij heeft zijn werk niet verkeerd gedaan, maar echt tevreden ben ik nu ook weer niet.





Tijdens het maken van zulke artikels kom ik er weer eens achter dat het echt vakantie moet zijn, aangezien ik dit soort dingetjes moet opruimen. Er zit namelijk een leeg parfum-proefmonstertje in... Niet echt nodig toch? Het pincetje gebruik ik om mijn wenkbrauwen te 'epileren', of in ieder geval een paar haartjes uit te trekken. Volgens mij is het niet eens een officieel wenkbrauw-pincetje, maar het werkt prima.




Ook zit er een mooie lipstick van Kiko in mijn bakje (donkerrood). Ik gebruik hem zéker niet elke dag, maar áls ik lipstick draag is het vaak deze. Ik heb ook de roller van Lady Gaga Fame in het bakje zitten. Ik vind een parfum roller eigenlijk niet heel fijn, maar om het mee te nemen is het best handig. Als laatste een Concealer van Catrice. Ook die is aan vervanging toe. Hij stinkt... Ken je het gevoel dat alle producten tegelijk opraken? Doei geld.



En dan... Links een al best ver op oogpotloodje van Essence. Dat gebruik ik élke dag. Onder mijn oog een beetje zwart oogpotlood met mascara. Veel gebruik ik niet, maar dat vind ik ook niet er nodig. Daarnaast ligt een eyeliner van HEMA die ik laatst kocht. Ik kan het niet zo goed opbrengen en voel me toch vaak heftig opgemaakt, maar verder vind ik eyeliner wel erg mooi. De nagelvijl van O.P.I is al heel lang mijn trouwe vijl.  Ik gebruik het vaak, aangezien óf mijn nagels breken door mijn vakkenvulbaantje, óf ik soms in stressmomenten mijn nagels aftrek... Ik weet het, het is slecht, maar soms kan ik er echt niets aan doen. Rechts de oogschaduwbasis van Essence. Hij bevalt me prima en ik heb hem ook al lang.

Er zijn eigenlijk maar drie (of vier) producten die elke dag gebruik: Oogpotloodje, mascara, wimperkruller en soms concealer/BB-Cream. In dat laatste heb ik vaak geen zin dus die stap sla ik vaak over.

Wat zit er in jouw every-day bakje?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage