2/18/2013

My life in pictures - februari #1

Ik weet niet wat er met me is, maar op de een of andere manier raak ik Instagram veel minder aan dan eerst. Ergens een slecht teken, maar ergens ook een goed teken. Dat betekent dat ik het te druk heb met andere leuke dingen en ik eindelijk een (klein, wellicht) beetje van mijn telefoonverslaving af kom. Inmiddels is het februari en ik lonk naar de lente. De lente is dichterbij dan ooit. Of ja, hij komt in ieder geval steeds dichter bij. Ik kan niet wachten!
Voor nu twaalf fotootjes uit de eerste helft van februari. As always at ik veel lekkere dingen en maakte ik weer ongegeneerd webcam foto's, maar ook ging ik lekker meeten in Groningen en nam ik met Marjolein de blindfolded make-up challenge op. Kijk je mee?



1. een soort happy look of the day met een rode lipstick en vrij uitgezakte krullen.
2. wentelteefjes! Oh my God, het was te lang geleden dat ik die gegeten had. Ik hou ervan.
3. nog meer ongezond food: KitKat Chunky White's. Ik zat in mijn depressie van de maand (lees: ongesteld) en dus had ik flink wat chocola nodig. Gelukkig wist mam precies wat ik nodig had ;)
4. ik heb Lush Bohemian weer helemaal herontdekt! Een heerlijk zeepje, ik wil eigenlijk niet dat hij op gaat, haha.



1. ik heb de To It (Tomorrow) app nu ook op mijn laptop geïnstalleerd! Nu kan ik ook op de computer mijn to-do-lijstje bijhouden :)
2. vorige week zaterdag zat ik lekker in Groningen met nog vier andere bloggers! Het was super gezellig en iedereen was tof.
3. aan het eind ploften we nog even neer bij de Hema om iets lekkers te eten en te drinken. Ik nam deze ongelooflijk lekkere carrot cake, ik bedoel, hallo. Wie wil dit nou niet opeten?
4. Het was prachtig winterweer, dus ik ging even lekker wandelen in het bos tegenover mijn huis. Even mijn hoofd leegmaken, heerlijk!


1. op een avond viel ineens in mijn hele dorp de stroom uit! Dit had ik nog nooit meegemaakt, dus ik vond het wel spannend. Maar het was, ondanks dat ik me dood verveelde, wel heel gezellig met al die kaarsjes aan.
2. voor Engels las ik 'The Other Hand' van Chris Cleave, een boek wat ik zeker niet zelf uitgekozen zou hebben. Uiteindelijk heb ik er toch van genoten, ondanks dat de hoofdstak ellendig lang waren, ugh.
3. mijn kamer was een super teringbende, dus die moest nodig opgeruimd worden. In ongeveer twee uurtjes was ik klaar (moet je je voorstellen wat een rommel het was) en was alles lekker weer stofvrij.
4. vrijdag nam ik met Marjolein de blindfolded make-up challenge op. Ik verminkte Marjoleins hele gezicht, zoals je op de foto ziet, maar we hebben wel ontzettend gelachen ;)

Wat heb jij deze twee weken beleefd?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage