2/02/2013

My life in pictures - januari #2

Januari is om, en de tweede maand van het jaar is aangebroken. Januari beschrijf ik meestal als de depressieve maand, waarin alle feestdagen weer voorbij zijn en het leven soms best boring kan zijn. Nu ik dit schrijf regent het en mis ik de sneeuwvlokjes die we een aantal weken geleden zagen. Soms vraag ik me wel eens af wanneer het eens precies zo gaat zoals ik dat wil, hihi. Anyway, gelukkig was mijn maand niet zo saai als ik had voorspeld. Ja, ik had toetsweek, en ja, het weer was soms vreselijk, maar ik kijk niet terug op januari als een depri maand. Zo zie je maar weer dat je er gewoon iets leuks van moet maken, ook al lijkt het op het eerste gezicht verschrikkelijk.
In de laatste twee weken van januari zat ik veel in bad, keek ik ontzettend veel series en genoot ik van de sneeuw en lekker eten. Kijk je mee?

 1. lekker Grey's Anatomy kijken in bad. Heel ontspannend. ;)
2. Knuffelen met Kitty. De laatste tijd 'drapeert' ze zich heel vaak over mijn schouder heen. Nou, dat noem ik pas een knuffelkat!
3. mijn spikes van eBay kwamen binnen. Ik heb er nog niks mee gedaan, hopelijk gebeurt dat snel.
4. little me! Hier was ik denk ik rond de twee jaar en zit ik bij papa op schoot.



1. deze foto noem ik 'doodshoofdringen en rare glimlachjes'.
2. papa ging skiën en nam deze immens grote Toblerone reep mee! Daar hebben we heel lang van kunnen smullen ;)
3. een dik pak sneeuw hier in het noorden. Eindelijk kon ik mijn Dr. Martens eens goed uittesten, haha.
4. lekker een avondje geen tv. In plaats daarvan The Who luisteren met een goed boek erbij.


1. mijn camo jacket kwam binnen, wiehoe! Jullie konden hem maandag zien in een outfitpost.
2. vorige week maakte ik deze 'sprinkles on a cupcake' nailart, die ik ook op het blog zette.
3. Kitty verstopte zich in mijn bed. Blijkbaar vindt ze het fijn om ónder de dekens te liggen...?
4. dit keer eens geen Grey's Anatomy, maar Once Upon a Time! Dit is een nieuwe serie waar ik verslaafd aan ben. Op dit moment ben ik al bij seizoen twee beland, zo leuk vind ik het!


1. dit was een sneak peek van mijn outfit. Het was ontzettend koud, maar ik moest wel naar buiten, want de sneeuw zou de volgende dag smelten.
2. na tien minuten foto's maken had ik het zo koud, dat ik maar gauw weer naar binnen ging. De sjaal bleef om, though ;)
3. voor een nieuw fotoproject wat ik wil doen maakte ik een albumcover van The Beatles na. Hopelijk zien jullie hier gauw meer van!
4. op maandag heb ik altijd de eerste twee uur vrij, en hier profiteerde ik van  door een lekker glaasje sinaasappelsap te persen.


1. op dit moment ben ik ontzettend verslaafd aan dit soort snoephartjes. Ontzettend zoet, maar heel erg lekker.
2. mijn ontbijtje van gisterochtend. Ik kon uitslapen, want ik zou naar de open dag gaan van de Rijksuniversiteit Groningen.
3. ik zou naar een presentatie gaan van English Language & Culture, omdat ik erover zit te denken om dit te gaan studeren. Het klonk allemaal ontzettend leuk, dus wie weet!

Wat vond jij van januari? En wat heb jij beleefd?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage