2/11/2013

Nailart - geometric stripes


Op de een of andere manier ben ik de laatste tijd weer helemaal into nailart. Volgens mij komt het doordat andere blogs er nu ook lekker veel over schrijven, dan krijg ik meteen weer inspiratie. De vorige nailart die ik maakte was een zoet cupcakeje, maar ik was van plan het over de andere boeg te gooien. Ik geloof dat ik een variant van deze nailart op Beautylab zag, maar dan met roze. In plaats van die kleur koos ik voor turquoise: lekker lente-achtig en vrolijk. Uiteindelijk is het een simpele, maar leuke nailart geworden. Kijken jullie mee hoe ik hem heb gemaakt?


1. je begint me de basiskleuren aanbrengen. Ik koos ervoor om op mijn ringvinger 'Snow Motion!' van Catrice te doen, en op de rest van mijn nagels CC140 van Trind. Samen maken ze een frisse combinatie!


2. daarna ga je alle streepjes zetten. Hierboven zie je hoe je dat stapsgewijs kunt doen. Voor de streepjes gebruikte ik een goedkope witte striper die ik op de markt heb opgepikt. Eigenlijk is het kwastje daarvan net iets te dik, maar hiermee kreeg ik ook nog een aardig resultaat. Zorg ervoor dat je in het midden van je nagel een soort driehoekje overhoudt.


3. als laatste breng je natuurlijk nog een topcoat aan om alles op z'n plaats te houden. Laat alles wel goed drogen voordat je de topcoat aanbrengt, anders kunnen de streepjes die je net hebt aangebracht een beetje uitlopen.

Dit is hoe je zo'n geometric nailart maakt! Wat vind jij ervan, en zou je hem namaken?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage