2/01/2013

Nieuw Ontdekte Blogs #3

Ja, meiden! Het is weer tijd voor een nieuwe 'Nieuw Ontdekte Blogs', een artikel waarin ik blogs die ik de afgelopen tijd ontdekt heb (en die ondertussen bij mijn favorieten zijn gaan horen) een shoutout geef. Ik vind het leuk om te doen, de blogs krijgen en misschien wat nieuwe volgers bij én jullie ontdekken ook nieuwe blogs. Win-win-win dus! Ik dacht er laatst over na, en bedacht me dat er wel een aantal verschillende categorieën blogs zijn die ik volg. De laatste tijd hou ik veel meer van het soort blogs dat een 'klein' imago heeft, maar een hele eigen en leuke soort blog-stijl. In dit artikel zul je ook vooral zulke blogs tegenkomen. Ik heb er veel nieuwe ontdekt de afgelopen tijd. In het vorige artikel liet ik maar vier nieuwe zien, nu zijn dat er wat meer. Welcome to my world, blogs! 





Naam: Coco Gold
Categorie: Lifestyle, Personal, Mode, Post Project, DIY.
Waarom zo leuk? Nicole schrijft veel over creatieve dingen die ze heeft gemaakt, waaronder haar Post Project. Ik vind het altijd erg leuk om hierover te lezen, en bovendien haal ik inspiratie uit haar posts. Ook heeft Nicole een hele leuke schrijfstijl, en ik vind het altijd leuk om een post tussen mijn Bloglovin' berichten te vinden.



Naam: Fashion-Freaks
Categorie: Fashion
Waarom zo leuk? Ken je het verschijnsel iemand al heel lang op Twitter/Instagram te volgen, maar haar blog nooit bezocht te hebben? Ik had dat bij het blog van Dorien. Dit blog is een Vlaams blog. Doriens stijl vind ik heel leuk en inspirerend, en ook schrijft ze leuke dingen over haar persoonlijke leven. En haar layout alleen al, wauw!



Naam: These Walls Have Ears
Categorie: Fashion
Waarom zo leuk? Er zijn maar heel weinig fashion-blogs van mannen, en daarom vind ik het blog van Juliën zo leuk. Ik vind dat ook meiden inspiratie kunnen opdoen uit zijn outfits, en als dat niet geval is, kijk je toch lekker naar de mooie outfit foto's?



Naam: Fleurtje Kleurtje
Categorie: Creatief, DIY, Personal, Lifestyle
Waarom zo leuk? Ook het blog van Fleur was zo'n typisch blog waar ik me vanaf het eerste moment dat ik er terecht kwam het een leuk blog vond. Ik wist niet hoe snel ik op 'volg' moest drukken. Fleur schrijft ook, net als Coco Gold, over haar Post Project en heeft hele leuke DIY's! Alle foto's zijn ook heel vrolijk, en ik word gewoon vrolijk van haar blog. Als iemand dat voor elkaar krijgt, heeft ze het goed gedaan.



Naam: Muchable
Categorie: Fashion, Lifestyle en Fotografie
Waarom zo leuk? Romy woont ook in het Noorden, wat natuurlijk sowieso een pluspunt is, haha. Ik vind de layout heel erg mooi, iets waardoor ik altijd snel blijf hangen! Ook schrijft Romy vaak over dingen die ze heeft gekocht bij de kringloopwinkel, en dat is iets wat ik interessant vind. Ik kan er zelf namelijk 'nooit' (ik ben echt nog bijna nooit bij eentje geweest, maar de keren dat ik er was...) iets vinden, dus ik kan door Romy een beetje leren waar ik naar moet kijken! Verder maakt Romy leuke en vrolijke filmpjes/artikelen.




Naam: Sisters in Paradise
Categorie: Lifestyle, Fashion, Food, Personal
Waarom zo leuk? Ook andere blogs die gerund worden door twee meiden vind ik meteen leuk. Ik vind het leuk om te zien hoe andere mensen met zijn tweetjes een blog onderhouden. De twee zusjes Irene en Daphne hebben samen de leuke en vrolijke blog 'Sisters in paradise'. Hierin plaatsen ze veel leuke outfits, maar ook receptjes, personal dingen en leuke muziek. Ik ben fan!

Ik hoop dat jullie weer een aantal leuke blogs hebben ontdekt!

Wat is jouw favoriete (nieuw ontdekte) blog? 













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage