2/25/2013

Outfit - Cross your fingers

Afgelopen woensdag was het weer een lekker zonnige dag sinds wéken (althans, zo voelde het) en ik maakte even mooi gebruik van die gelegenheid om weer outfitfoto's te maken. Ik bedacht me dat ik mijn kruisjes / plusjes blouseje van de H&M nog helemaal niet in een outfit had laten zien, terwijl ik hem al zo'n tijd heb. Ik droeg hem samen met één van mijn favoriete shortjes, mijn Dr. Martens en mijn bolhoedje.






Ondanks dat het weerbericht aangaf dat de temperatuur rond het vriespunt lag, vond ik het nog erg aangenaam buiten met die zon op m'n gezichtje. Ik had het in ieder geval niet zo koud als toen ik mijn vorige outfit schoot: toen vroren mijn handen er bijna af. Nu kon ik gewoon in mijn dunne blouseje het bos in, zonder meteen in een ijsklontje te veranderen.



Plus mijn favoriete armbandje droeg ik dit keer ook een skull bracelet die ik op eBay had gevonden. Ik vind hem erg cool, en hij past precies! Verder hield ik het dit keer simpel en droeg ik niet nog meer sieraden.



Op mijn lippen droeg ik 'Colour Bomb' van Catrice, die ik nu helemaal herontdekt heb. De kleur is super fel en werkelijk prachtig. Bovendien is hij mat,  dus hij blijft lekker lang zitten.


Bolhoedje - H&M
Blouse - H&M
Shorts - H&M
Armbandjes - eBay
Dr. Martens 












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage