2/15/2013

Post Project - Verzonden en ontvangen

Het is al een hele tijd geleden dat ik een artikel plaatste waarin ik de brieven liet zien die ik de afgelopen tijd ontvangen en verstuurd had! Deze week besloot ik dat toch maar weer op te pakken. Ik ben de afgelopen tijd aan het schrijven geraakt met (als ik het goed heb...) vijf verschillende meiden. Met sommige heb ik al een aantal keren heen en weer geschreven, en met anderen nog maar net. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen, en omdat ik het nu niet net als de vorige keer dat ik aan een post-project deed heel erg als verplichting zie, geniet ik extra van het maken van de brieven + 'kadootjes'. Ik heb de afgelopen tijd meer post ontvangen, maar die heb ik nog niet op de foto gezet en ik vind het niet zo nodig meer om dat nog te doen. Vanaf nu ga ik wel alles fotograferen en jullie af en toe een update geven. Ik heb in deze week drie brieven verstuurd en eentje ontvangen. Kijkt u maar weer mee!





Verstuurd naar Liz.
Met Liz schrijf ik nu al een aantal rondes. Ik heb haar nu geloof ik drie brieven gestuurd, en ook drie ontvangen. Onze brieven zijn nog steeds redelijk 'kennismakend', maar wel erg leuk. Dit keer besloot ik de brief aan haar een 'typmachine - look' te geven, en te maken met het lettertype Courier New in Word. Ik deed er kaarten, een theezakje, maskertje en een kaartje met een quote bij. Ook was ik blij met het resultaat van de enveloppe.




Verstuurd naar Suzanne:
Na het ontvangen van Suzannes adres, bleek ze redelijk dichtbij te wonen. Dat is natuurlijk erg grappig. Dit was de tweede brief die ik Suzanne stuurde, en ik vond het leuk om te doen. Ik gebruikte het briefpapier van  www.postpapierenzo.nl, schreef het recept van American Pancakes in een dubbelgevouwen kaartje, deed er twee bonnetjes van La Place, een foundation proefmonstertje en een kaartje van de Sostrene Grene bij én ik pimpte de enveloppe in AllStar stijl. Hopelijk vond Suzanne het leuk :D



Ontvangen van Janneke:
Toen Janneke bij mij bleef logeren, en ik haar de brieven die ik tot dat moment ontvangen had liet zien, werd ze enthousiast. Janneke is mijn nichtje / goede vriendin, en ik zie haar ongeveer eens per drie weken. Vroeger schreven we ook vaak brieven, dus voor ons is dit nogal een jeugdsentiment dingetje. Ik vond het heel leuk om haar brief te krijgen, want Janneke is helemaal losgegaan met haar creativiteit. Ze maakte een boekje met quotes en herinneringen en deed een papiertje met een quote erbij. Ook vouwde ze een vogel en kreeg ik een parapluutje. Thanks!

Verstuurd aan Janneke:

Toen ik de brief van Janneke had gelezen, had geleerd voor mijn herkansing en helemaal klaar was met school, had ik behoefte om bezig te gaan met mijn post project. Ik was verder niemand meer een brief schuldig, dus dacht ik: waarom ook niet, laat ik direct beginnen met een brief terug naar Janneke! En dat deed ik. Bij haar brief deed ik een 'Happy list', een stapeltje Amerikaanse postzegels, een treinkaartje van toen ik naar haar toe was gegaan, en een proefmonstertje van Hand Scrub. Haar brief besloot ik in een soort 'happy' thema te doen, vandaar de kleurtjes!

Dit waren de vier brieven die ik afgelopen week ontvangen/verstuurd heb. Vinden jullie het leuk om eens in de twee weken te zien wat er bij mij de brievenbus is ingekomen en welke brieven ik heb verstuurd?

Mocht je interesse hebben om mee te doen met mijn Post Project, stuur dan even een mailtje naar het onderin dit artikel vermeldde e-mail-adres. Ik beloof nog niks (straks krijg ik 3636873 aanmeldingen en wordt het veel te veel, haha), maar voor nu heb ik nog een paar plaatsjes over.













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage