2/26/2013

Room Details #2

Ik ben blij met mijn kamer, verander er af en toe wat, en ben er vaak en graag. Ik heb in de vakantie eens goed alle kasten, laatjes en mijn kleding uitgezocht. Er is heel wat weggegaan. Ik ging weer een rondje 'lopen' met mijn camera, en maakte foto's van random items in mijn kamer.















Ik ben nog steeds erg blij met mijn laptop. Lekker rustig artikeltjes tikken, voor school bezig, blogs lezen, films kijken, etc! Het is soms wel onhandig dat mijn bureau zo vol staat, maar ach, niks aan te doen. 





De foto op canvas die ik van Soesja tijdens de 'bloggin' santa's' kreeg, hangt nog aan de muur. Ik vind het een hele leuke foto, en op deze manier denk ik lekker vaak aan deze meet terug! 

Op mijn kastdeur hangen de kaartjes die ik heb gekregen via Postcrossing! Ik heb een kaartje uit Amerika, Spanje, Frankrijk, Finland, Duitsland en Hong Kong. Echt zo leuk om te ontvangen! Ik moet eerst zelf weer wat kaartjes versturen, voordat ik weer kan ontvangen. 

De sieraden die ik (nu ik dit artikel schrijf) gister droeg. Mijn horloge, armbandje, ring en oorbellen. En o de achtergrond mijn deodorant van Kruidvat.

Blauwe post-its met 'hoi' erop geschreven. Ik vind post-its echt handig, en ik gebruik ze ook best regelmatig om iets even snel op te schrijven. Daarna gooi ik het briefje gewoon weer weg.



HOIII! Ik in een simpele, luie, warme outfit. Ik moest die ochtend werken dus ik had geen zin en tijd om een bijzondere outfit aan te trekken. Ook wel eens lekker vind ik! Ik heb in de vakantie trouwens best wat uren gemaakt, dus ik kan niet wachten tot ik mijn salaris ontvang.

Mijn make-up kastje met Winnie de Pooh stickers.

En mijn ge-wel-dige lamp die echt NIEMAND anders heeft mag ik natuurlijk ook niet vergeten. Sarcasme. 
Ik vind hem wel mooi hoor, maar iedereen heeft hem! 


nRelate Posts and Homepage