3/06/2013

Citytrip Wishlist!

Ook al heb ik nog niet zoveel gereisd in mijn leven, ik vind het wel ontzettend leuk om te doen. Het lijkt me heel tof om alle plekken van de wereld te bezoeken, zoals Amerika, maar bijvoorbeeld ook Indonesië of Australië. Voor deze stedentrip wishlist blijf ik echter wat dichter bij huis, omdat dit de steden zijn die ik op dit moment het allerliefst wil zien.

Tumblr_mgs1fmo7cb1r0i9t4o1_500_large

Londen

Zal ik je een geheimpje verklappen? Vlak voor de zomervakantie ga ik met mijn Cambridge klas (ik volg 'extra' Engels) voor vijf dagen naar Londen! Ik weet nog niet wat we allemaal gaan bezoeken, maar ik hoop alle hotspots zoals de Big Ben, de London Eye, Buckingham Palace, de parken, de winkelstraten and many more te zien. Het is heel prettig om te weten dat deze stad binnenkort van mijn lijstje gestreept kan worden.

Tumblr_lzpa33damm1qg5o5go1_500_large

Berlijn

Nog een geheimpje: ongeveer twee weken geleden heb ik met Marjolein drie daagjes Berlijn geboekt! We gaan er in de zomervakantie heen, en ik heb er zo veel zin in. Dit zal de eerste keer zijn dat ik helemaal 'zelf' naar het buitenland ga. Stiekem vind ik het heel spannend. Ook hier gaan we hopelijk veel zien en doen. Marjolein is er al een keer geweest, dus zij zal me rondleiden, haha. Dit is dus nog een stad die ik weg kan strepen over een paar maanden, dat voelt goed.

Tumblr_lwz9fpwxmp1qi9p54o1_500_large

New York

Een stad die een stuk verder van me af staat, maar die ik hopelijk heel snel mag gaan bezoeken. Is het niet de droom van ieder meisje om naar New York te gaan? Voor mij is het echt een stad die ik gezien en gevoeld moet hebben. Naast New York lijkt het me ook nog heel tof om een bezoekje te brengen in bijvoorbeeld Miami in Florida, of in San Francisco in het westen, maar New York staat wat dat betreft helemaal bovenaan.

2387723774_1c9dbcd140_z_large

Kopenhagen

Als kind ben ik een paar keer naar Denemarken geweest, en ik kan me herinneren dat ik dat een erg mooi en leuk land vond. We zijn echter nooit in de buurt van the big city daar, Kopenhagen, geweest. Het lijkt me een ontzettend leuke en gezellige stad, vandaar dat ik daar ook nog een bezoekje aan wil brengen. Natuurlijk wil ik dan ook het standbeeld van de Kleine Zeemeermin zien, ook al weet ik dat het bijna niets voorstelt, hihi.

Wil jij ook zo graag op stedentrip? Hier kun je heel gemakkelijk een vlucht plus hotel boeken.

Welke steden zou jij nog willen bezoeken?

dit is een advertorial












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage