3/30/2013

Floor - Details in my Room

Marjolein deed het al tot twee keer toe: 'details in my room'. Aangezien ik op dit moment mijn kamer heel gezellig vind, leek het mij ook leuk om jullie een sneak peek van mijn kamer te geven. Een hele room tour is niet echt een goed idee, want één kant van mijn kamer is vrij netjes, en de andere kant is echt een rommelhok. Ik vind het leuk om mijn kamer in te richten, en daarom heb ik vooral foto's gemaakt van decoraties die ik heb neergezet. Net zoals Marjolein zal ik bij elk detail een klein verhaaltje zetten.



Dit is een Instagram foto van een tijdje geleden, toen ik net m'n kamer een beurt had gegeven. Net opgeruimd is mijn kamer best netjes, maar het wordt al heel gauw weer een rotzooi. Dit is trouwens het 'nette' en leuke gedeelte van mijn kamer, waar m'n bed, kast en stoel staan. De andere kant, waar m'n bureau staat, is echt een troep!

 

Dit is een 'detail' van m'n bureau. Ik heb daar, om het er nog een beetje leuk uit te laten zien, een H&M gids op gelegd, met daarop weer een paar van m'n leukste sieraden. Ik vind het altijd leuk om dit soort plekjes te maken, mits het niet te rommelig eruit ziet.


M'n gitaar heeft een speciaal plekje in m'n rommelhok. Hij staat helemaal vrij, zodat het net lijkt alsof hij daar staat omdat het een kunstvoorwerp is. Hij staat op een speciale gitaarstandaard, waardoor ik hem even snel kan pakken als ik erop wil spelen.


Deze vintage camera's heb ik van mijn opa gekregen, en ook deze staan ter decoratie in mijn vensterbank. Omdat ik zo van fotografie hou, vind ik dat ze echt iets toevoegen aan de persoonlijkheid van mijn kamer.


De andere kant van m'n vensterbank: iets minder fashionable, maar wel heel belangrijk. Die nijlpaard die je daar ziet is mijn spaarpot, en past hij niet perfect bij onze site? Daarnaast staat mijn geurbrander, op dit moment zit er een lekker fris citroengeurtje in. Ook zie je een glimp van m'n gordijnen, die ik heel erg lelijk vind. Volgens mij stammen ze nog van 15 jaar geleden!


Kennen jullie dit jurkje nog? Deze bestelde ik afgelopen zomer bij H&M. Omdat ik hem vrijwel niet draag heb ik hem opgehangen als decoratie. Het staat heel fris, mint met wit, en het maakt mijn kast ook iets minder saai.




Op een wit kastje heb ik een stapel CosmoGIRLs gelegd. Een stapel ELLE's staat natuurlijk veel mooier, maar helaas heb ik daar te weinig exemplaren van. Om het geheel nog wat op te spicen, heb ik er een parfumflesje op gezet. Ook niet de meest mooie flacon, maar het ziet er wel vrolijk uit, toch?


New in my room: mijn platendoos. Natuurlijk zijn deze platen niet van mij (namelijk van papa en mama) maar ik heb ze even 'in gebruik'. Althans, ik gebruik ze nu nog niet echt, want aan een platenspeler nog steeds gebrek! Ze bekijken is ook al heel leuk gelukkig ;)



Dit zijn mijn beruchte wedges, oh lord... Deze schoenen zijn dus echt niet voor mij gemaakt. De keer dat ik er twee uur op heb gelopen heeft gelijk gezorgd voor eeuwige rugpijn. Vandaar dat ze nu een beetje voor de sier op m'n kamer staan. En heel soms komen ze voorbij in een outfit.

Wat vind jij van mijn room details? Wat heb jij als decoratie in je kamer staan?












  info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage