3/14/2013

Gehyped op LookBook #7

Dit is alweer de zevende 'Gehyped op LookBook', ietsje eerder dit keer. Inmiddels weten jullie dat dit mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. 

Lennon


Katarina stelde een hele mooie maar simpele outfit samen. Wat ik cool vind aan deze look is dat ze zowel lichte als donkere kleuren heeft gebruikt, iets wat ik ook graag doe. De 'Lennon' zonnebril maakt het helemaal af, samen met de canvas tas. Ja, dit zou ik ook zo aan kunnen trekken!

Americano


Willabelle stelde een outfit samen in Amerikaanse stijl. Ik vind eigenlijk alles tof aan deze outfit, behalve de schoenen, die zijn me te hoog! De trui en het jasje zou ik zelf heel graag willen hebben, wat een gave kledingstukken. Ook vind ik haar haar echt prachtig, ze rockt die pony ontzettend goed!

Owl Heads


De outfits van Regine zijn meestal analoog gefotografeerd, wat ik ontzettend cool vind. Het doet zoveel voor de sfeer én het draagt bij aan haar outfit. Ook zij heeft weer een pony die haar goed staat, en de trui is een lekker vintage exemplaar. De creepers vind ik ook heel leuk erbij! 

HEYYY


Deze jongen, Ayoub, ziet er lekker stoer uit. Opnieuw weer simpel, maar de trui en de creepers voegen toch iets speciaals toe. Ik vind het leuk dat een jongen ook creepers draagt, het staat hem goed :)

The Penny Jumper


Lua is een van de bekendste, zo niet de bekendste, fashion chick van LookBook. Ze heeft een hele stoere stijl, soms zelfs een beetje grungy. Toen ik deze outfit zag werd ik meteen verliefd, want wat is deze 'tuinbroek' leuk. Stiekem moet ik toegeven dat ik al een tijdje op zoek ben naar een leuke. De rest van de outfit vind ik ook tof. Het t-shirt is echt wat voor mij en de boots vind ik ook heel stoer.

Wat vind jij van deze outfits? Zou jij ze ook hypen?











 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage