3/31/2013

Happy Things #3

Goedemorgen! Ik wens jullie allemaal een heel fijn pasen. Hopelijk gaat het weer een beetje meewerken en komt er in plaats van sneeuw een warme golf waarin we lekker in het zonnetje kunnen zitten en ijsjes kunnen eten... Het artikel vandaag iets later, omdat ik gister wilde bloggen, maar er even geen rekening mee had gehouden dat ik om half drie weg ging om naar de bioscoop (Silver Linings Playbook) te gaan en daarna lekker uit eten. Het is weer tijd voor een 'Happy Things' artikel!

Tumblr_m3f5exjnoo1rrp1wio1_500_large




1. Een boek eindelijk leuk vinden
Ik ben drie weken geleden begonnen in 'Heren van de thee' voor mijn literatuurlijst. En wat vond ik hem saai,  zeg. Na twee weken was ik nog maar op bladzijde 50. Nu heb ik echter ontdekt dat het best een leuk boek is en gaat het al een stuk sneller.

2. Het einde van de toetsweek
Tuurlijk! Afgelopen dinsdag maakte ik mijn laatste toets, en daarna was het tijd om een lekker vrije middag te hebben zonder leren. Het is altijd een goed gevoel, en ik voel me altijd alsof ik echt iets bereikt heb! En ik heb ook al twee goede cijfers terug: Een 6.3 op Natuurkunde en een 6.6 op Aardrijkskunde.

3. Paaseitjes
Paaseitjes zijn zó lekker! Als ik er eenmaal mee begin met eten, kan ik ook niet meer stoppen... Helaas zijn ze er over een paar dagen niet meer, dus dan moet ik weer iets anders vinden wat ik kan snacken.

4. Een schone kamer
Het is vaak even uitstellen, maar als ik dan eindelijk mijn kamer weer gestoft en gestofzuigd heb, voelt het altijd zó veel beter. Een lekker frisse, opgeruimde kamer is echt iets waar ik soms van kan genieten.

5. Geschoren benen en een schoon bed
Ken je het gevoel om met je net geschoren benen in een schoon bedje te gaan liggen? Dat is denk ik het fijnste gevoel ooit. Ik maak er dan ook een soort traditie van! Op zaterdagochtend verschoon ik mijn bed en onthaar ik mijn benen, zodat ik die nacht heerlijk kan slapen.

6. Muffins van de Starbucks
Wauw, weet je hoe lekker die zijn? Gister kocht ik met Suzanne een muffin bij Starbucks, die we tijdens de film lekker op gingen eten. Jum! Ik had Skinny Lemon Poppy, en ik genoot er heftig van. Sowieso vind ik Starbucks de laatste tijd steeds leuker. Ik heb gister maar even zo'n spaarkaartje gevraagd, zodat ik over 8 drankjes een gratis drankje krijg. Yeah.






nRelate Posts and Homepage