3/09/2013

My Birthday Wishlist!

Yep, it's true: ik ben bijna jarig! Over ongeveer drie weken op 1 april is het zover, dan word ik zeventien jaar. Dit vond ik een perfecte gelegenheid om mijn wensenlijstje voor mijn verjaardag te delen met jullie. Ik vind het altijd heel erg moeilijk om dingen te bedenken voor mijn verjaardag, omdat ik eigenlijk alles heb wat mijn hartje begeert. Ik vraag dan eigenlijk ook altijd geld, zodat ik dat kan sparen (nu spaar ik bijvoorbeeld voor mijn reisjes naar Londen en Berlijn!). Wel saai, geld. Daarom probeer ik altijd wat kleine dingen te verzinnen die mensen aan me kunnen geven. Ben je er klaar voor? Here we go!


Tumblr_mcyaeu6cw31qze8quo1_500_large
Tumblr_m07ph4edmq1rqfn0so1_500_large
1. een platenspeler staat eigenlijk al ontzettend lang op mijn wishlist. Ik hou van oude muziek en die zijn vaak op langspeelplaten te vinden. Ik heb al wat gave platen van mama en papa gevonden op zolder, zoals van the Beatles, Queen en the Beach Boys, maar het liefst wil ik een hele kast vullen met allemaal mooie platen. Ik denk dat ik binnenkort naar de kringloop ga om te kijken of daar iets tofs te vinden is, maar ze voor m'n verjaardag krijgen lijkt me ook ontzettend cool.




2. ik ben fan van mooie lipkleuren en ik wil er meer, meer, meer! Laatst viel mijn oog op de lipstick van Sleek, jeetje, wat zijn die gorgeous zeg! Vooral de kleuren 'Loved Up', een felroze tint, en 'Papaya Punch', een koraalkleur, lijken me prachtig. Ik heb aardig wat over de lipsticks gehoord en die reviews waren lovend, dus ik zou het helemaal niet erg vinden deze voor m'n verjaardag te krijgen.

3. we gaan nog even door met Sleek, want de Blush By 3 in 'Lace' vind ik ook geweldig! De kleuren zijn super lief en fruitig, perfect voor het lenteachtige weer wat er hopelijk weer aan gaat komen. Het zijn twee matte kleuren, waar ik ontzettend van hou, en één shimmery kleur.



4. fashion kan natuurlijk ook niet ontbreken in deze wishlist. Op dit moment ben ik aardig fan van leuke jasjes, en gelukkig zijn die er genoeg. Bovenstaande zijn allemaal van H&M. Suède jasjes zijn altijd mooi, net zoals spijkerjasjes (op dit moment wil ik een lichte!) en leren jasjes. Het leren jasje die ik nu heb ik al aardig oud en hij wordt me iets te klein, tijd voor een nieuwe dus. Zoals je ziet zou een H&M bon heel welkom zijn op mijn verjaardag ;)



5. nog een wish op fashiongebied: all black All Stars. Vorig jaar kocht ik een fake paar, maar die zijn nu toch echt kapot. Tijd voor nieuwe en kwalitatief goede! Ik zag deze bij een meisje op school en ik vond ze ontzettend leuk en stoer. Bovendien komen dit soort schoenen altijd van pas en kunnen ze overal bij.

Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage