3/04/2013

My life in pictures - februari #2

Inmiddels is het 4 maart en ben ik stiekem een beetje te laat met 'my life in pictures'. Toch plaats ik hem nog maar gewoon, want ik zeg altijd maar: beter laat dan nooit ;) Deze twee weken had ik lekker een weekje voorjaarsvakantie, waar de week erna weer school begon, met ontzettend veel deadlines. Ondanks dit heb ik dit keer wel meer foto's gemaakt dan de vorige keer. Leerontwijkendgedrag, misschien?
Anyway, ik heb dus een lekker rustige vakantie gevierd, daarna heb ik geprobeerd hard aan school te werken en deze zaterdag heb ik heel gezellig gemeet met leuke people in Utrecht!



1. een lekker optimistisch lenteoutfitje met mijn nieuwe denim vest. Ik vind hem super leuk!
2. dat weekend maakte ik de McFlurry M&M kwarktaart, die jullie al in een blogpost hebben kunnen zien.
3. die maandag gingen Marjolein en ik bij Marieke op bezoek om daar lekker te chillen. Dit was ons toetje: als ik het goed heb heette het frambozen trifle!
4. ik kreeg dit skullarmbandje binnen van eBay. Hij was nog van betere kwaliteit dan ik dacht!



1. in de vakantie maakte ik outfitfoto's met mijn witte blouseje met kruisjes en mijn blauwe shortje.
2. tijdens het krantenlopen kreeg ik bezoek van een stalker kat.
3. ik wenste jullie allemaal een goede morgen met het zonnetje op mijn bol.
4. mijn velvet skirt van eBay viel op de mat! Hij is wel wat kort, maar hij kan gelukkig net. Ik vind hem heel vet!


1. ik ging de zolder omspitten naar fotoboeken, maar in plaats daarvan vond ik mama's Beatles platen (en nog veel meer!). Ik kan niet wachten tot ik een platenspeler heb...
2. naast de platen vond ik gelukkig ook de fotoboeken. Het waren er super veel en ik werd er een beetje melig van.
3. dit vond ik wel eens leuk om te plaatsen: een overzichtje met mijn best gelikete foto's op Instagram!
4. de arganolie van Arganwinkel.nl viel in de bus! Die ga ik nog uitgebreid voor jullie testen.



1. ik ging aan de slag voor mijn 'D zelfportret' voor mijn ABC-project, en ik liet jullie alvast een sneak peek zien.
2. druk bezig met oefenen voor een discussie die ik voor Engels moest houden. Hij ging uiteindelijk niet helemaal zoals ik had gepland, maar we zullen zien.
3. dit was zaterdag en we gingen meeten! Ik trok deze (wederom koude) outfit aan, maar uiteindelijk bleek dat mijn bontje me nog best warm hield.
4. 's avonds aten we bij Eazie, een soort to-go restaurantje met wok en salades. In mijn wok zaten udon noedels, garnalen, saté saus en 5 verschillende groenten.

Wat hebben jullie beleefd deze twee weken?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage