3/16/2013

My life in pictures - maart #1

Drie maanden geleden begon het nieuwe jaar, over ongeveer een maand ben ik jarig, en nog vier maanden totdat het zomer is. Eerlijk gezegd kan ik daar echt niet op wachten, want met dat gure en koude weer ben ik nou echt wel klaar. M'n lippen zijn gebarsten, m'n huid droog, en m'n humeur is op z'n zachts gezegd niet altijd even vrolijk. Toch ga ik een happy 'my life in pictures' plaatsen, want er zaten genoeg blije momentjes in deze twee weken.



1. Sweethippos bereikte aan het begin van deze maand de 600 volgers! Iets om trots op te zijn, dachten Marjolein en ik zo.
2. in Utrecht kocht ik een high waisted shortje bij de Episode, en ik trok hem vrijwel meteen aan. Ik vond hem heel leuk samen met dit blouseje.
3. het was prachtig weer en Marjolein en ik maakten daar goed gebruik van: we gingen in de pauze lekker buiten op een bankje zitten.
4. I lost my Starbucks virginity! Ik had nog nooit iets bij Starbucks gekocht, tot laatst. Net zoals Marjolein kocht ik een strawberry frappucino, en damn, die was lekker!



1. die avond gingen we met onze C&W klas eten bij Ben'z, een Mediterraans restaurantje in Groningen. Veel vegetarisch en falafel, maar wel heel lekker!
2. geen 'scholiertjes', maar 'clowntjes'. Ook wel eens leuk! Dit zijn echt heerlijke koekjes, mjum.
3. een ontzettend gekke foto met Soesja en Marjolein toen we in Utrecht waren. Ik moet er nog steeds om lachen.
4. een lekker rustige maandagmorgen met m'n berenmuts op.



1. stiekem een cliché fotootje in de spiegel in de wc's op school.
2. dit is een super gaaf kunstwerk op een 'verlaten' muur in het dorp waar mijn school is.
3. een look of the day! Met de geweldige lipstick
'Colour Bomb' van Catrice, ik hou van die kleur.
4. op mijn vrije vrijdagmiddag Grey's Anatomy kijken met een versgemaakte tosti erbij. Ultiem relaxmoment!

Hoe heb jij deze twee weken beleefd?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage