3/28/2013

nailart - Happy Easter

Vandaag is het donderdag, en is het dus al over drie nachtjes slapen Eerste Paasdag. Op deze dag ga ik altijd gezellig met mijn familie lunchen met eitjes en broodjes, maar dit keer is het extra speciaal. Mijn moeder is precies vandaag jarig en ik Tweede Paasdag, dus komt er familie bij ons logeren en houden we een groot paasontbijt. Heel gezellig! En wat past er beter bij Pasen dan een echte paas nailart? Ik liet me inspireren op paaseieren en de paashaas. Die laatste is wat minder gelukt, maar ik kan er nog net een paashaas (of eigenlijk konijn...) in herkennen. Kijken jullie mee hoe ik deze gemaakt heb?






Ik gebruikte deze lente-achtige lakjes. De mintgroene is 'Oh Tiff' van Diamond Cosmetics, de lila een oude van Catrice, de oudroze is van Maybelline en de laatste is een Etos mini lakje. 





Ik bracht alle kleuren aan op m'n nagels, maar liet m'n ringvingernagel leeg. Daar moet straks de paashaas komen!


Vervolgens customizede ik mijn nagels tot paaseitjes. Ik heb er gewoon een beetje mee gespeeld, ik heb geen voorbeeld gebruikt. Ik bracht stipjes aan, zigzagstreepjes en wat grotere vlakken. Ik vind het er heel vrolijk en speels uit zien!



Tijd voor de paashaas / konijn / whatever! Ik heb niet echt foto's gemaakt in stappen, maar het is ook helemaal niet moeilijk. Je lakt een ovaaltje op je nagel, en maakt daar oren aan. Vervolgens heb ik met zwart ogen en een neus gemaakt, en met wit heb ik de oortjes ingevuld. Lijkt best aardig op een konijn toch?


En dat is het basically! Als laatste breng je natuurlijk nog een topcoat aan om alles te laten blijven zitten. Deze nailart is helemaal niet moeilijk om te maken, en toch is hij heel vrolijk en lente-achtig. Alle kleurtjes staan zo leuk samen!

Wat vind jij van deze nailart? Zou jij hem namaken?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage