3/07/2013

New In - denim & eBay

Stiekem had ik met mezelf afgesproken om minder te gaan kopen. Helaas ken ik mezelf een beetje te goed en wist ik van tevoren dat het lastig zou worden me hieraan te houden. Gelukkig was het zeker niet zo dat ik geld tekort had, maar ik moest sparen, omdat ik van de zomer naar twee grote steden ga. Toch had ik gewoon echt broeken nodig (dé smoes!), was er zomaar ineens een Episode in Utrecht waar ik wel iets moest kopen en waren er nog eBay goodies naar me onderweg. In deze shoplog laat ik al deze dingen zien.




Zaterdag was ik in Utrecht met een heel aantal (blog)vriendinnen, en ik had mezelf voorgenomen om geen grote aankopen te doen. Toen ik langs de gracht een Episode zag, wilde ik daar graag naar binnen. Ik ben namelijk een ontzettende shortjes gek en ik wist dat ze daar sowieso leuke hadden. Er hingen een heel aantal, dus het was nog lastig om daar een leuke uit te kiezen. Ik ging voor deze, omdat ik licht denim op dit moment heel mooi vind. Het is een vintage Levi's shortje, hij is high waisted en lekker kort. Gelukkig zit hij lekker en is er zelfs nog een beetje ruimte over bij m'n middel, zodat hij ook niet al te strak zit. Hij kostte €22,50, wat ik nog best een redelijke prijs vond voor zo'n mooi shortje.



Op LookBook kom je op dit moment heel veel velvet skirts tegen, en ik wilde er ook graag één. Om een te bestellen voor €30,- ging me nou ook weer te ver, maar Josephine had een cheap ass exemplaar gevonden op eBay voor ongeveer zeven euro. Kijk, daar gaat mijn koopjeshart sneller van kloppen! Ik had van tevoren wel verwacht dat hij kort en klein zou zijn, maar gelukkig is het niet té en kan het precies.




Van eBay haalde ik ook nog wat sieraden weg. Als eerste een nieuw spiked armbandje, omdat mijn andere heel erg begon te verkleuren. Ten tweede een witte skull armband, die ik super stoer en leuk vind. Ze passen allebei precies om mijn pols, dus dat is fijn.



Als allerlaatste nog twee broeken. Deze komen bij de H&M vandaan en ze zijn praktisch hetzelfde, alleen de kleur niet. Ik vond ze heel stoer door die grote scheuren erin. Normaal zou ik er niet twee tegelijk kopen, maar nu waren ze afgeprijsd naar twintig euro per stuk. Het zijn skinny modellen en ze zijn van een lekker stretchy stofje zodat ze heel lekker zitten. De zwarte zou ik zo aandoen, maar met de lichte wacht ik nog even totdat het weer zomerser wordt.

Wat vind jij van mijn aankoopjes?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage