3/19/2013

New in - Pantertrui

Het toetsweek en dit artikel komt op een heel bijzonder tijdstip online! Ik had vanochtend twee toetsen: Natuurkunde en Aardrijkskunde. Natuurkunde ging zó veel beter dan verwacht, en AK ging ook wel prima. Ik hoop dat ik de eerste twee toetsen voldoende heb. Morgen en donderdag ben ik vrij, dus heb ik alle tijd om te leren. Deze middag gebruik ik dus een beetje voor ontspanning. En om het perfect te maken kwam de pakjesman even langs met mijn bestelde Zalando trui! Ik besloot er direct een artikel van te maken (dus als jullie dit lezen heb ik het net een uurtje in huis.) Geniet van het artikel :D






















Ik vind het echt een leuke trui! Hij is van Vero Moda en kost (op Zalando) €29,95. Floor en ik hadden shoptegoed van Zalando, dus daar kon ik dat mooi voor gebruiken. Ik heb maat S gekozen, omdat hij daarbij redelijk getailleerd is. De mouwen zijn wel as always een beetje te kort, maar als ik ze een beetje omhoog stroop is dat geen probleem. Ik ga het denk ik combineren bij mijn rode broek, een rokje of gewoon bij een spijkerbroek! Als jij nog ideetjes hebt: Laat het me weten in de comments.

Wat vind jij van deze trui? 


nRelate Posts and Homepage