3/05/2013

Outfit - Black 'n White

Ik bladerde door het archief en kwam tot een schokkende conclusie: Dit is mijn eerste outfit uit 2013! Ik vind het heel leuk om met mode bezig te zijn, maar blijkbaar maak ik er bijna nooit foto's van. Van deze outfit deed ik dat wel. Of beter gezegd: Floor maakte foto's van mijn outfit toen we een dagje aan het chillen waren bij Marieke. We gingen naar een 'bos' waar heel veel grote honden langs kwamen lopen en het was koud. Maar wel heel gezellig, en daar gaat het om. Deze outfit is van alweer een tijdje geleden, maar ik vind hem nog steeds leuk. Wel een tikje te winters misschien, maar dat maken mijn schoenen wel goed! Het wordt wel mooier weer, dus geniet er allemaal maar lekker van! Trouwens: Deze outfit bestaat voor 80% uit H&M kleding, wat best bijzonder is voor mijn doen!

 



 

Blouse - H&M
Rokje - H&M
Maillot - H&M
Tas - H&M
Vest - H&M
Horloge - Oozoo
Schoenen - Converse AllStars

I



http://i1112.photobucket.com/albums/k484/DitIsFloor/Belangrijke%20plaatjes/liefsflooroktober.png  http://i1112.photobucket.com/albums/k484/DitIsFloor/Belangrijke%20plaatjes/liefsfloormarjoleinoktober.png (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage