3/15/2013

Outfit - Cozy Cozy

Ik heb een nieuw favoriet kledingstuk, en dat is deze trui! Toen ik hem zag, was ik direct verliefd en na het passen nam ik hem mee. Het is een katoenen trui en dus erg geschikt voor dagen dat het eigenlijk nog koud is, maar niet koud genoeg voor een dikke, wollen trui. Ik vind de kleurtjes erg leuk en ik kan hem op veel manieren combineren. In deze outfit koos ik voor een comfy combinatie, met een jeanslegging en mijn AllStars. Ik ging namelijk bij oma op visite in Leeuwarden. In Leeuwarden zijn deze foto's ook gemaakt door Suzanne, die als upcoming fotograaf foto's maakte met haar nieuwe camera.




































Trui - Monki
Broek - Gstar
Schoenen - AllStar
Ketting - Bijoux Brigitte
Ring - H&M













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage