3/25/2013

Outfit - a little bit optimistic

Het begint langzaamaan lente te worden, en daardoor krijg ik ook hevige lente fashion kriebels. Ik heb zin om lichtere en fellere kleuren te dragen, en het liefst trek ik ook weer mijn t-shirtjes uit de kast in plaats van truien. Helaas is dat nog iets te optimistisch, want het is nog steeds ongeveer drie graden in ons koude kikkerlandje. Daarom heb ik deze outfit ook 'a little bit optimistic' genoemd, want ik zou op dit moment echt niet in zo'n dunne panty het huis uit gaan.






Ik droeg mijn nieuwe trui van Vila die dag, die ik helemaal geweldig vind. Hij is simpel, maar toch heel kleurrijk door de felle mint kleur (sorbet, heet dat?). Hij heeft driekwart mouwen, wat perfect is voor de frisse lente temperatuur.

 photo IMG_2954_zps5faa76c7.jpg photo IMG_2956_zps6a3e373d.jpg
 photo IMG_3003_zps7cabede2.jpg

Ik combineerde de trui met m'n - ook nieuwe - Levi's shortje. Ik vond de kleuren heel mooi en fris bij elkaar! Eigenlijk is het shortje iets te groot bij m'n middel, maar daardoor zit hij wel ontzettend lekker. Ik heb hem al vaak aangehad en ik ben nog steeds niet uitgecombineerd! 

 photo IMG_2971_zps69d8d75c.jpg photo IMG_2974_zpsd36570b2.jpg

Ook deed ik mijn wedges weer eens aan: alleen voor de foto, want ze werkelijk waar dragen en erop lopen gaat gewoon echt niet. Eigenlijk wil ik ze verkopen, want ze zijn ontzettend leuk en ze verdienen een eigenaar die wel met ze de straat op gaat. 

 photo IMG_2993_zps08cd67aa.jpg photo IMG_3001_zpse1a9ebd9.jpg

Het enige minpuntje aan m'n outfit vind ik de panty. Ik wilde per se een panty hieronder aan, want een maillot hierbij vond ik wat te zwart. Helaas zijn al mijn 'gewone' panty's kapoet, dus trok ik er één uit m'n moeders kast. Helaas is dat zo'n hele transparante, wat ik niet altijd even geslaagd vind, maar bij deze outfit vond ik het nog net kunnen. Nog net. Qua outfit dan, want voor deze kou kan hij echt niet. 

 photo IMG_3029-1_zps336cfccc.jpg
 photo IMG_3044_zps825beaae.jpg

Als accessoires koos ik m'n statement ketting van eBay en wat bangles van H&M. Ik vond goud heel mooi bij de kleuren van de outfit passen, en sowieso hou ik meer van gouden sieraden dan van zilveren. Ook droeg ik weer een lekkere felle lipstick, dit keer een van Teeez! (hij lijkt heel erg op Colour Bomb van Catrice). 

Trui - Vila via Zalando
Shorts - vintage Levi's (Episode)
Statement ketting - eBay
Armbanden - H&M
Wedges - New Look

Wat vind jij van deze outfit?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage