3/08/2013

Post Project #2 - Ontvangen en verstuurd

Het is alweer drie weken geleden dat ik een update plaatste over mijn Post Project. In de vakantie, die vlak na de update kwam, heb ik heel wat brieven gekregen en verstuurd. Ik ging er helemaal in op en vond het heel leuk om brieven te maken. Sinds de vakantie heb ik het voor mijn doen druk met school, en er dus nog geen tijd voor gehad. Binnenkort hoop ik weer wat leuke brieven te versturen, maar voor nu: eerst een update. O en voor de mensen die het zich afvragen: De lensdop is om het adres te verbergen.

Verstuurd:
Lisa

Via Lisa haar blog zag ik dat ze ook aan een heel leuk post project deed, dus mailde ik haar of er nog een plaatsje voor mij was. En dat was zo! Ik ging meteen aan de slag en deed erg mijn best. 

Janine

En ook was Janine weer aan de beurt om iets van mij te ontvangen. Ik ben heel braaf, want ik beantwoord de brieven in volgorde van binnenkomst! Ik vouwde een strikje van een tutorial die ik laatst in een artikel liet zien. Ook kwam er weer een leuk kaartje bij in die ik kocht bij Sostrene Grene in Groningen.


Liz


Ik vind het elke keer weer heel leuk om een brief van Liz te ontvangen en om iets naar haar te sturen! Ik herken me met veel dingen in Liz, dus dat is heel leuk. :D Dit keer deed ik een gevlochten touwtje iets erbij, een paraluutje, een lijst met boeken die ik heel leuk vind en een buskaartje uit Itali√ę. Ik deed ook mijn best op de enveloppe die ik maakte van 'Craft paper' van de IKEA.

Ontvangen

Janine


Van Janine kreeg ik een hele leuke en vrolijke brief. Ze deed veel met roze en bloemetjes, dus ik kreeg er een goed lente gevoel van! Thanks Janine.

Justine
Ook kreeg ik post uit het Belgenland van Justine. Ze was heel erg in de Diddl stijl, wat ik wel grappig vond. Ook deed ze er nog een origami hartjesboekenlegger bij, maar die heb ik al in gebruik genomen en ben ik vergeten op de foto te zetten.

Liz

Liz heeft zichzelf met deze brief echt overtroffen! Ze schreef dat ze in de vakantie 'creatieve dagen' hield, waarbij ze de dingetjes maakte. Ik werd er echt heel blij van!

Janneke
Ook van mijn nichtje kreeg ik weer een leuke brief. Ze deed er een lijst met leuke films bij en een maskertje en kaarsjes. Ook deed ze een foto in de brief van zichzelf met haar kleine neefje. Lief!

Welke brief vinden jullie het leukst? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage