3/26/2013

Post Project #3 - Ontvangen en verstuurd

Het laatje waarin ik de ontvangen brieven bewaar, begint steeds voller en voller te raken. Ik blijf het leuk vinden om te ontvangen en versturen. Ik zag laatst ook een stukje over 'snail mail' in de agenda van mijn ouders, en dat vond ik wel leuk. Dit keer niet heel veel brieven, maar het is wel weer tijd om ze even te laten zien. Vandaag heb ik trouwens mijn laatste toets, en daarna kan ik weer volop bloggen!

Verstuurd:
Justine
De brief voor Justine ging naar het buitenland! Namelijk naar Belgi√ę. Dit kostte dus wel een extra postzegel, maar het is wel leuk om ook eens een brief naar het buurland te sturen, zoals ik ook in de brief schreef. Ik hou het echter wel bij een eenmalige briefruil, omdat ik nu naar mijn mening wel met genoeg mensen schrijf. 

Jessy







Jessy had een beetje pech (of ik had pech...). Ze had me namelijk al een brief gestuurd, maar die is waarschijnlijk weggeraakt in de Post of opengescheurd. Heel jammer! Daarom deed ik extra mijn best op een brief naar haar, en liet me inspireren door iets wat Nicole ooit gedaan had bij een brief. Ik plakte alles op een vel papier waar met envelopjes etc dingen vast gemaakt zijn, Ik ben zelf tevreden met het resultaat.

Janneke

Ook mijn bloedeigen nichtje kreeg weer een brief van me! Dit keer ging ik weer los met mijn 'craft paper' van IKEA om een enveloppe te maken. Als reactie op haar 'leuke films van Janneke' deed ik er een 'leuke films van Marjolein' bij. Ook printte ik een foto van ons uit en deed ik er een van mijn favoriete thee smaakjes in.

Ontvangen
Suzanne























Door het ontvangen van de geweldige brief van Suzanne werd ik even heel erg blij! Wat een leuk pakketje!
Ik kreeg allemaal houten hartjes in leuke envelopjes, en meer. Het was echt leuk :D

Liz


Ook Liz was weer van de partij met een leuke brief. Ik werd al blij van de enveloppe, dus dat is een goed teken! Ook de postzegels die ze in een zakje deed en een metrokaartje uit Londen vond ik erg leuk om te ontvangen. Thanks Liz.

Zelf heb ik geen plek meer voor meer snail-mail-maatjes, maar Janneke vroeg me of ik nog mensen wist die iemand konden gebruiken. Dus: Lijkt het jou leuk om met Janneke te schrijven, stuur dan een mailtje naar info@sweethippos.nl, dan zou ik jullie in contact brengen.












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage