3/23/2013

TAG - I ♥ Spring!

Tumblr_mizt1jzcn11r0i9t4o1_500_large

Deze tag gaat nou al een week of twee rond en dat is helemaal niet gek: officieel is het tenslotte al een paar dagen lente. Helaas merken we er nog niet veel van, maar ik hoop dat ik snel weer het zonnetje met een paar schapenwolkjes zie, met lammetjes en bloemetjes in de wei. Verkleinwoordjes horen bij de lente, net zoals pastelkleuren, printjes en vrolijke liedjes. Vandaag ga ik de I ♥ Spring tag doen om helemaal in de lentesfeer te komen. Enjoy!



Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
In de lente krijg ik zin in lichte, vrolijke kleurtjes, zoals roze, mint, koraal... De voorbeelden die je hierboven ziet zou ik zo op m'n nageltjes kunnen dragen! De Trind voorjaarscollectie van vorig jaar bevatte hele mooie kleuren, zoals de roze en lila op de foto.

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Dit jaar ben ik op Tweede Paasdag jarig, dus ik zou er op m'n paasbest uitzien in m'n verjaardagsoutfit. Ik zit te denken aan een nieuwe mintgroene trui, gecombineerd met m'n Levi's shortje en wat goudkleurige sieraden. Ik zou het in ieder geval houden bij vrolijke, lente-achtige kleuren. Natuurlijk kan dan een mooi paaslakje op m'n nagels ook niet ontbreken ;)

Tumblr_luw1ht79qp1qjn3bko1_500_large

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
Het eerste wat in me opkomt is het voorjaarszonnetje. Ik kan echt blij worden van fietsen in een lekker temperatuurtje met de zon op m'n gezicht. Als er dan ook nog lammetjes in de wei rondhuppelen, wordt ik helemaal happy. Ja, een beetje vitamine D opdoen kan geen kwaad.

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nooit parfum draag, maar als ik dat zou doen, dan zou ik kiezen voor een lichte, bloemige geur. 



Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
In de lente draag ik het liefst luchtige t-shirtjes, dus die trek ik sowieso weer uit de kast! Verder kan ik dan ook eindelijk mijn denim giletjes erover dragen, want tot nu toe was het daar echt te koud voor. Ook trek ik natuurlijk mijn shorts weer aan, met in plaats van een dikke maillot, hopelijk een panty. 

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Dit is de aller lastigste vraag ooit, want eigenlijk zijn alle liedjes die ik leuk vind vrolijk en lente-achtig. Natuurlijk kies ik voor liedjes van The Beatles, zoals Here Comes the Sun en Ticket to Ride, maar nummers zoals Mr. Blue Sky van Electric Light Orchestra en Waterloo Sunset van the Kinks word ik ook super vrolijk.

Tumblr_m7fdkgdi8r1qf8lauo1_500_large

Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Hoog op mijn wishlist staan nog een licht spijkerjasje, wat items met studs, graphic tees en heel veel shorts. Oh, en ik wil ook heel graag een paar Allstars, want aan lente schoenen heb ik echt een gebrek. 

Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Dat is een makke: witte paaseitjes met praliné vulling en een hazelnootje erin. Super jummie.

Heb jij deze tag nog niet ingevuld? Neem hem dan gerust over!












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage