4/12/2013

5 Lovely Recipes van Stumbleupon.com

Ik heb jullie al een keer verteld over StumbleUpon, een site waar ik vaak inspiratie door krijg. Inspiratie op het gebied van bloggen, koken, dingen om te doen, en ga zo maar door. Eigenlijk staat echt over elk mogelijk onderwerp iets op de site, en als je maar de juiste interesses aanklikt, krijg je een hele hoop inspiratie, zo op je computerscherm. Ik heb de leukste en lekkerste recepten voor jullie uitgezocht uit mijn 'likes' en die ga ik vandaag met jullie delen. Ik heb geen van alle nog geprobeerd, maar het plan is om dat wel te gaan doen binnenkort.

1. 33 beautiful things you can make with food coloring












Ik vind gekleurd eten echt leuk. Of het heel gezond is, geen idee. Het ziet er wel altijd heel lekker en mooi uit, en bovendien lijkt het soms door de kleur alsof er een hele andere smaak aan zit dan het eigenlijk is. Ik vond een site met verschillende recepten voor 'gekleurd eten', en ik vond vooral het brood dat je hierboven ziet erg leuk! Als je benieuwd bent: Klik op de titel van dit kopje.

2. 18 Microwave snacks you can cook in a mug

Je kent vast het gevoel wel dat je erg zin hebt in een lekkere snack, maar geen tijd hebt om uitgebreid iets te maken/bakken. Snacks die je in de magnetron kunt maken zijn hier best een uitkomst voor! Ook hiervoor bestond een pagina op een site, en ik zat even kwijlend te kijken naar veel van de recepten. Vooral  de 'Coffee Cup Quiche' lijkt me erg lekker, maar er staan ook hele lekkere toetjes tussen. Neem zeker eens een kijkje.




3. Homemade Oreos


Oreo's zijn echt één van mijn favoriete koekjes. Ik vind ze altijd zó lekker! Helaas hebben we ze niet heel vaak, maar dat maakt juist dat ik er extra van geniet al ik ze wel heb! Ik had echt niet verwacht dat je ze zelf kon maken, maar het plaatje hiernaast vond ik er toch wel heel echt uitzien, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil deze binnenkort echt graag maken, en dan kijken of ze net zo lekker zijn als de echte.



4. Pancake recipes
Jo, ik hou heftig van pannenkoeken. Ik maak redelijk vaak als ik op donderdag vroeg thuis ben de 'eier-banaan pannenkoekjes', maar vind het ook altijd leuk en lekker om échte te maken. Toen ik over de pagina scrolde en allemaal verrukkelijke pannenkoeken voorbij zag komen, begon ik weer te kwijlen. Wauw, wat lijken me veel van die echt lekker. Wat denk je bijvoorbeeld van 'Cinnamon Roll Pancakes', 'Apple Pancakes' of 'Cake Batter Pancakes'? Klinkt goed, toch?

5. Calzone







Ja, het is inderdaad de bedoeling om jullie honger te laten krijgen. Dat heb ik ook moeten doorstaan voor dit artikel. Ik hou ook erg van pizza, en als we pizza halen kies ik zo af en toe voor de 'Calzone'. Ik weet wel dat je dat zelf kunt maken, maar je moet er maar net op komen toch? Degene die dit recept maakte, gebruikte echter niet alleen maar standaard ingrediënten, maar ook spinazie, champignons en wortel. Mij lijkt het lekker!

Ik wil vooral heel graag de Oreo's en de verschillende soorten pannenkoeken proberen. 
En jij, welke lijkt jou het lekkerst? 













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage