4/27/2013

Casuelle Neon Nagellak

Vorige week zaterdag bracht lieve Jessy nog wat cadeautjes voor mijn verjaardag mee - de schat - , waaronder deze super felle zomerse nagellakjes van Casuelle! Deze had ik op een blog gespot en wilde ze daarom heel graag hebben. Het zijn namelijk niet zomaar felle kleurtjes, maar neon kleurtjes! Ik heb nog nooit iets neons gehad en ze leken me echt perfect voor het lekkere weer. In dit artikel laat ik de twee kleuren die ik heb gekregen zien: een koraaltint en een roze tint.






Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt, zijn deze neon kleuren ont-zet-tend moeilijk om goed op de foto te krijgen. De kleuren zijn in het echt bijna zo fel te noemen dat ik er hoofdpijn van krijg. Ik zal de kleuren voor het gemak koraal en roze noemen, aangezien Casuelle ze geen namen heeft gegeven. De verpakking vind ik trouwens leuk, met dat zebraprintje!


'Koraal' is met zekerheid de allerfelste van de twee: die kleur zegt echt BAM! Het dunne kwastje lakt fijn, en de lak is vrij vloeibaar waardoor het lakken makkelijk gaat. Ik bracht eerst een dun laagje witte nagellak aan, zodat de kleur nog beter zou knallen. Daarna deed ik nog twee laagjes van de kleur erop: op deze manier dekt hij goed. Hij droogt een beetje op in een satin finish, ik vind het wel wat hebben! Het duurt helaas wel even voordat al die laagjes droog zijn.




'Roze' is eigenlijk helemaal hetzelfde verhaal als 'Koraal'. Met twee laagjes dekt ook deze kleur, en ook dit lakje is niet te dik. Ook 'Roze' droogt matachtig op, maar als je de lakjes glimmend wil hebben dan kun je er natuurlijk altijd nog een topcoat overheen doen.


Ik vind de Casuelle Neon nailpolishes ontzettend leuk, ik ben heel blij dat Jessy ze voor me heeft meegenomen :) Ik denk dat ze ook heel tof zullen zijn op de teennagels in de zomer! Ik raad je zeker aan ze te halen bij de Douglas of Intertoys (waar Jessy ze vandaan heeft), want het zijn hele vrolijke lakjes! En bovendien helemaal niet duur, ze kosten maar €2,- per stuk.

Wat vind jij van neon nagellak?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage