4/25/2013

Catrice Defining Blush in Think Pink

Voor mijn verjaardag kocht ik behalve lipsticks, ook nog een mooie blush bij de Kruidvat. Ik heb het over de Catrice Defining blush in Think Pink! Dit is een oudroze kleur, zonder glitter maar wel met een beetje glans. Hij viel me meteen op in de winkel, en aangezien ik al een andere blush uit deze lijn heb en die me beviel, nam ik deze kleur ook mee. Vandaag ga ik hem kort voor jullie reviewen! Kijk je mee?




De verpakking is, zoals ik in de vorige review vertelde, mooi strak, zoals we van Catrice gewend zijn. Het doosje gaat met een handig kliksysteem dicht. In de blush zelf zit een gaaf lijnenpatroon, dat is meteen weer een tikje leuker dan een blush zonder reliƫf.



Ook deze kleur is weer erg goed gepigmenteerd voor een blush, net zoals de andere kleur die ik heb, Love & Peach. Bij het swatchen voelt de blush lekker zacht aan, maar hij kruimelt gelukkig nauwelijks. Op de foto zie je hier wel een beetje de glans die er doorheen zit, erg mooi!


Op deze foto heb ik de blush aangebracht. Zoals je ziet geeft het me een mooie gezonde teint, precies wat ik zoek in een blush! Het is een hele mooie draagbare kleur voor overdag, I like. Hij blijft ook vrij goed zitten, aan het eind van de dag zie ik nog steeds kleur op m'n wangen.


Ik ben heel blij dat ik ook deze kleur heb aangeschaft, want het is zeker weer een mooie toevoeging aan m'n blushcollectie! Ik zou hem aan jou aanraden als je nog een goede basic blush zoekt, die niet te prijzig is.

De Catrice Defining blush in Think Pink kost €3,49 en is te koop bij Kruidvat.












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage