4/16/2013

De leukste lenteoutfits - Bulls & Birds

Nu de zomer steeds sneller komen gaat, is het tijd om de wintertruien en broeken op te bergen, en weer los te gaan met kleurtjes en de nieuwe lentetrends! De nieuwe webshop ‘Bullsandbirds’, verkoopt veel van die trends. Bulls and Birds is een webshop met veel verschillende merken, zoals Supertrash, Ichi, Converse, Vila, Circle of Trust en nog veel meer. Ik heb voor jullie de webshop afgezocht, om vervolgens drie leuke outfits samen te stellen.





Outfit 1: Blue & Pink
Broek – Supertrash - €99,95
Top – Ichi - €19.95
Jeansjasje – Circle of trust - €89,95
Schoenen – Converse AllStar - €69,95
Totaal: €279,80

De eerste outfit is een erg frisse outfit. De galaxy print broek vond ik erg leuk, en het is makkelijker te combineren dan de door veel mensen geliefde ‘Galaxy Legging’. Een schattige roze top van Ichi in dezelfde kleur roze past goed bij de broek, en om het niet koud te krijgen kun je daar een spijkerjasje bij dragen. Naar mijn mening bestaan er geen schoenen die beter bij de lente en zomer passen dan AllStars, dus die kunnen niet in het setje ontbreken.

Outfit 2: Budget
Totebag – Bullsandbirds - €14,95
Shorts – Vila - €26,95
Shirt – Minimum - €24,95
Sandaaltjes – Holster - €49,95
Totaal: €116,80

Ik kan niet wachten om binnenkort weer met blote benen rond te kunnen huppelen. Bovenstaande outfit is een outfit die ik samengesteld heb met de goedkoopste kledingstukken van elke categorie. Nog steeds best prijzig, maar Bulls and Birds is dan ook een merken-webshop, en voor merken moet je nou eenmaal iets meer betalen. Ik vind het erg leuk dat de webshop ook een eigen collectie heeft met, bijvoorbeeld, Totebags! Ik vond de ‘Bull’ variant erg leuk en stoer, en deze past naar mijn mening goed bij de rest van de outfit. Luchtig, en zomers.


Outfit 3: Sweet Bow
trui – Wildfox - €139,95
Jeans – Supertrash - €79,95
Minnetonka’s – Minnetonka - €119,95
totaal: €339,85

Bij de aanbevolen kledingstukken kwam ik bij het merk ‘Wildfox’ waar ik direct verliefd op werd. Het merk heeft schattige kledingstukken met strikjes, leuke teksten en schattige kleurtjes. Ik vond de trui zo leuk! Aangezien de trui al erg opvallend is, koos ik voor een basic jeans van Supertrash en Minnetonka’s.
Ik heb zelf zoals je kunt zien al heel wat leuke kledingstukken gevonden op Bulls and Birds. Wel zijn sommige prijzen hoog, maar ik zou dat voor veel van de kledingstukken (zoals schoenen of een broek) zeker overhebben. Een groot voordeel aan de webshop is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, en als je voor 22:00 uur bestelt, heb je het de volgende dag in huis. Ik vind het leuk!

Welke outfit vind jij het leukst?

Dit artikel is geschreven in opdracht van Bulls and Birds.


















(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage