4/11/2013

Essence Colour & Go - 106 Free Hugs

Met het lentezonnetje had ik behoefte aan frisse, felle kleurtjes. Voor m'n verjaardag kreeg ik een aantal drogisterijbonnen, en dus ging ik op zoek naar die pasteltinten. Ik vond ze onder andere bij de lakjes van Essence. Deze kleur viel me gelijk op: een ontzettend lieve, barbieroze kleur, genaamd 'Free Hugs'. Ik had nog helemaal geen 'nieuwe' lakjes van Essence geprobeerd, dus ik was benieuwd. Zou hij fijn lakken, en lang blijven zitten? Je leest het in deze NOTD!









Of een nagellak fijn lakt is natuurlijk een belangrijk aspect. Daarbijj is het kwastje natuurlijk ook heel belangrijk. Het was wel een beetje een verrassing wat voor kwastje daar uit zou komen, aangezien dit mijn eerste lakje van de nieuwe collectie is. Er kwam een dik, afgerond kwastje tevoorschijn. Ik zag alleen helaas gelijk allemaal imperfecties. Er stak een haar uit, en het kwastje leek ook heel scheef afgerond. Niet fijn! Ik hou meer van iets dunnere kwastjes, want daar kan ik veel preciezer mee werken. Nee, om het kwastje zou ik niet opnieuw een lakje van Essence kopen.



Van stroperige en dikke lakjes houden we niet, maar ze moeten ook weer niet te dun zijn. Ik moet zeggen dat ik dit exemplaar wel aan de dikke kant vond, want soms kreeg ik een wat stroperig resultaat. Gelukkig bleek, toen ik op al mijn nagels twee laagjes had aangebracht, je niks meer van dat streperige te zien. De nagellak dekte dus uiteindelijk vrij egaal. Met twee lagen was hij dekkend, prima!


Hoe zit het met de houdbaarheid van het lakje? Deze lijkt op het eerste gezicht prima! Ik heb hem nu twee dagen op, en er zijn weinig chips of tip wear te zien. Nou heb ik wel hele sterke nagels, maar het ik denk dat deze nagellak het wel twee volle dagen vol zou houden, mits je een beetje voorzichtig met je nagels doet ;)


Over de prijs van het lakje hoeven we helemaal niet te klagen, want deze kost namelijk maar €1,69. Dat is toch geen geld voor zo'n mooi lakje? Ik vind dat je deze zeker moet halen, want 'Free Hugs' is het zeker waard. Ik bedoel, iedereen wil toch zo'n bubblegumroze kleur in haar collectie?

Wat vind jij van dit barbieroze kleurtje?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage