4/14/2013

Essence Floral Grunge Blush - Be Flowerful

Dit is mijn allereerste blush-review, en ik weet nu al dat het niet mijn favoriete onderdeel gaat worden om te maken. Want man, wat had ik een ruzie met mijn camera/de blush/mijn huid tijdens het foto's maken! 

 photo IMG_6426_zpsdc77d9d4.jpg

Vorige week zagen jullie in mijn mini-haul deze blush al voorbij komen, en toen ik vroeg of jullie hier een review van wilde zien, zeiden heel veel 'JA!'. Dit is de tweede blush die ik in mijn bezit heb, en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet vaak blush gebruik, maar als ik wat meer tijd heb voor mijn make-up en voor het aanbrengen van BB-Cream, breng ik ook een blush aan! Ik heb namelijk zelf een erg rode huid, dus zonder BB-Cream zie je er niks van terug. Maar goed, op naar de rest van het artikel.

 photo IMG_6270_zps5d5fdd19.jpg



De blush is mooi roze en heeft subtiele glittertjes in de kleur. Ik vind het mooi dat er die glittertjes in zitten, want in de zon is het heel leuk en mooi vind ik! Bovendien vind ik de naam van de blush 'Be Flowerful' ook erg toepasselijk voor de lente.

 photo IMG_6274_zpsed154106.jpg

 photo IMG_6416_zps62f82ee4.jpg








Op de swatch op mijn arm kun je al zien dat de blush erg subtiel is. Ik vond het een beetje tegenvallen hoe veel kleur er af kwam. Op mijn vinger zat erg veel, maar toen ik het ging aanbrengen leek het alsof de blush ineens verdween.

 photo IMG_6412_zpsb5fcb807.jpgEn ook op mijn gezich zie je erg weinig kleur! Zoals je ook op deze foto nog kunt zien: mijn huid is erg rood. Op mijn wangen zie je een klein beetje blush zitten, maar veel is het niet en dat vind ik toch wel jammer. In de zon zie je echter wel de glittertjes terug, en ook de kleur komt in het licht beter uit.

Ik had meer verwacht van de blush, maar ben ook weer niet totaal ontevreden. De kleur is wel erg fris en door de shimmers vind ik het kleurtje mooi! De blush hoort bij de Limited Edition van Essence, dus als je hem nog wilt hebben moet je naar de winkel rennen. Hij kost €2,59.

Wat vind jij van de blush?

nRelate Posts and Homepage