4/18/2013

Gehyped op LookBook #8

Dit is alweer de achtste 'Gehyped op LookBook', ietsje eerder dit keer. Inmiddels weten jullie dat dit mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. Veel Levi's dit keer!

Gluey feathers on a flume


Op dit moment ben ik heel erg into de tuinbroeken op de een of andere manier, ik vind ze zo leuk! Alyssa
combineerde een lange tuinbroek met een graphic hemdje, lekker simpel. Zo zou ik het denk ik ook dragen. De witte sandalen vind ik wat minder aan deze outfit, ik zou denk ik All Stars er onder dragen. Vinden jullie het ombre haar van haar trouwens niet ontzettend gaaf?

PHASES OF MOON


Paula heeft altijd een hele uitgesproken stijl met veel kleur en scheur, en dit is een beetje een uitzondering op haar oeuvre. Hier draagt ze een zwart jasje, t-shirt, sjaal én boots, met een mooie vintage Levi's shorts. Ik vind het shirtje heel erg leuk, en leren jasjes kunnen altijd. Ook de shorts vind ik een mooie wassing hebben, en de boots: ja, die zijn natuurlijk ontzettend stoer.

The comfy way of living


Sietske fan ik al een hele tijd op LookBook, ik vind haar outfits zo leuk! Zo ook deze, lekker lente-achtig met de lichte kleuren van de trui en All Stars. Ook de tas vind ik leuk, een beetje aztec achtig. De zonnebril maakt echt een statement, met de ronde glazen, leuk! En natuurlijk zijn de shorts ook weer awesome, ik wil nog meer Levi's shorts :)

Ik vind dat Ashley altijd prachtige foto's maakt, het voegt echt wat toe aan haar outfits. Again een hele simpele outfit, met zwart, wit en denim.Ook het riempje vind ik cute, het maakt de outfit net wat specialer. De sieraden vind ik ook mooi en sophisticated.

OH SHIT !!!


Mohcine heeft een hele coole stijl, met veel uitgesproken kledingstukken. Neem de trui bijvoorbeeld, dat zie je niet heel vaak (althans, waar ik woon niet, haha), en de witte Docs vind ik ook heel gaaf! Eens wat anders dan zwart. De beanie staat hem ook goed, net zoals het baardje ;) Met een paar kledingstukken kan je toch wat speciaals bereiken, zo zie je maar weer.

Welke outfit zou jij hypen?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage