4/07/2013

Mini-haul: Kruidvat, Bruna etc.

Gister scheen het zonnetje heerlijk, en toen ik in mijn agenda keek kwam ik tot de conclusie dat ik nauwelijks huiswerk heb voor aankomende week. Geen inleveropdrachten in ieder geval, alleen wat maakwerk voor wiskunde, economie en natuurkunde. Maar dat kan later. Aangezien de buurman op zijn tuinhuisje stond, en ik het dus niet chill vond om in de zon te gaan zitten met een boek (dan voel ik me nogal bekeken) bedacht ik me dat het wel weer eens tijd was om het dorp in te gaan. Dus dat deed ik, en ik nam wat dingetjes mee die ik jullie ga laten zien.




Als eerste vond ik dat het tijd werd om mezelf te trakteren voor de goede cijfers uit de toetsweek. Bij de boekhandel rende ik naar de tijdschriften, en koos daar voor de verandering eens de Cosmopolitan. Ik vond de UK-editie veel leukere onderwerpen bevatten en Zooey, de actrice uit één van mijn favo series op het moment 'New Girl', staat op de voorkant. Ik nam hem mee! Het is ook wel goed voor mijn Engels denk ik, want een tijdschrift in het Engels lezen lijkt me een stuk leuker dan saaie, Engelse literatuur.



Ook ging ik naar het Kruidvat, omdat ik een nieuwe deodorant nodig had. De 'Kruidvat Sensitive Deodorant' heb ik al drie keer gekocht, en omdat hij me zo goed bevalt en ik de  geur fijn vind, nam ik hem alweer mee. Toen ik bij Essence aankwam zag ik ineens een hele mooie blush. Ik heb bijna nooit blush op, maar ik wil dat wel vaker gaan doen. Ik vond dit kleurtje zó schattig en mooi, dat ik hem meenam. Ook had ik een nieuw oogpotlood nodig, dus ik nam weer mijn favoriet (en goedkoop!) van Essence mee voor €1.












Als laatste ging ik naar de plaatselijke kledingwinkel. Ik hou écht niet van die winkel, omdat je er bijna altijd de enige klant bent. Awkward dus. Maar ik had nog een kledingbon die ik op mijn verjaardag had gekregen en ik kon wel een basic shirtje gebruiken, dus liep ik naar binnen, greep het shirtje, betaalde, en verdween weer. Een wit t-shirt kan ik op alle mogelijke manieren wel combineren, dus dat komt zeker goed.



Willen jullie een review zien van de blush? 




nRelate Posts and Homepage