4/29/2013

My life in pictures - april #2

Goedemorgen meiden! Het is weer maandag en dat betekent een nieuwe 'my life in pictures'. Dit keer staan er foto's in gespreid over maar liefst drie weken! Ik heb mijn best gedaan om weer veel foto's voor jullie te maken, dus here we go! Ik maakte veel foto's voor het blog, ging meeten in Groningen en genoot van lekker eten. Kijken jullie mee?



1. sinds ik m'n platenspeler heb, staat er vrijwel altijd een mooie plaat op. Een van mijn favorieten is Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (een hele mond vol...) van The Beatles. De cover vind ik amazing en de muziek helemaal geweldig.
2. foto's bewerken voor het blog! Hier bewerkte ik de foto's voor een lipstick review.
3. twee nieuwe ringen, een gescheurde broek en gechipte nagellak.
4. mijn eerste noodlesoep ooit! Ik vond het erg lekker moet ik zeggen. Dit was een soep met kleine garnaaltjes.



1. #lyricstoliveby . Deze lyric komt uit een van mijn favoriete nummers van The Beatles, 'Here Comes the Sun'.
2. deze dag waaide het extreem hard, en ik besloot over een landweg te fietsen. Zo slim - not. Ik moet door een heuse zandstorm en thuis zat er allemaal zand in m'n oor en haar.
3. lekker ijs van de Ap eten: Cookies in Love en Strawberry Cheesecake.
4. een outfitje! Dit was de dag dat ik met een heleboel leuke people ging meeten in Groningen.



1&2. foodies tijdens de meet! Een sprinkled donut van de Albert Heijn en een worteltaartje + een ijskoffie bij de Hema. Jum!
3. deze twee super neon lakjes kreeg ik nog voor mijn verjaardag van een paar weken geleden, ik vind ze amazing!
4. een van de leukste groepsfoto's vind ik zelf.


1. de bloesem in de tuin begint weer te bloeien, zo mooi!
2. deze heerlijke pizza mocht ik helemaal in m'n eentje opeten.
3. weer een outfit met m'n denim shirt, maar dit keer met m'n velvet skirt, die ik veel te weinig aan heb.
4. tijdens ckv was Marjolein ontzettend creabea bezig met een graffiti tekening, en ik hielp haar met alle spullen, omdat ik aardig thuis ben in het kunstlokaal ;)


1. op school hadden we speciale pws werkmiddagen, dus ik ben flink bezig geweest. Mijn werkstuk gaat over het verschil tussen Amerikaans en Brits-Engels, en ik vind het ontzettend interessant!
2. ik ging weer bezig met een fotoshoot voor m'n ABC-project. Hopelijk zien jullie het resultaat snel!
3. deze ontzettend leuke maar hipster ketting kreeg ik binnen van eBay.
4. ik bestelde maar liefst vier elpees op internet, want ik had dringend behoefte aan meer mooie muziek. Je ziet albums van Doe Maar, John Lennon en Yoko Ono, Wings (met Paul McCartney) en Electric Light Orchestra.

Wat heb jij beleefd in april?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage