4/08/2013

My life in pictures - maart #2 en april #1

Ja, je ziet het goed: in deze my life in pictures laat ik foto's van zowel eind maart als begin april zien. In maart maakte ik weinig foto's vanwege mijn o-zo-leuke toetsweek, dus besloot ik een weekje van april erbij te doen. In maart had ik mijn toetsweek, die tot nu toe, op een 5,4 op wiskunde na, goed verlopen is! Toetsweek betekende veel lekker en ongezond eten, maar ook leuke pakketjes die kwamen. Op 1 april was ik natuurlijk jarig, en ook daar kreeg ik weer veel leuke cadeautjes en at ik veel taart. Kijken jullie mee naar deze drie weken?



1. ik had zin in een lekker gekookt eitje op brood, maar helaas blijkt het maar weer dat ik helaas niet zo goed ben in eieren koken: de helft van het ei kwam eruit gefloept.
2. hier huil ik hard, want m'n toetsweek was begonnen. Van tevoren klaag ik altijd heel erg, maar stiekem vind ik toetsweek fijn. Je bent lekker vroeg vrij, en het enige wat je hoeft te doen is voor je toets leren. Oké, niet heel erg leuk, maar daar kijken we even overheen.
3. Marjolein en ik mochten iets leuks uitzoeken op Zalando, en ik koos deze mintgroene trui van Vila. Ik vind de kleur heel erg mooi en hij zit heerlijk baggy.
4. my first attempt at banaan-ei pannekoekjes! Ik vond het heel makkelijk om te maken, en ik vond het ook wel aardig lekker, vooral met een flinke laag stroop ^^ Toch halen ze het niet bij echte pancakes hoor, hihi.






1. de lente begon in maart officieel en daar hoorde een leuk plaatje bij om hem te verwelkomen.
2. ik at in mijn eentje deze zak paaseitjes leeg. Nee grapje, maar het scheelde niet veel ;)
3. dit was een sneak peek uit de outfit die ik laatst online zette.
4. mijn moedertje was 28 maart jarig, dus daar begon het taart eten al! Hier at ik een flink stuk rijstevlaai, jammie.


1. ter ere van mama's verjaardag gingen we lekker ongezond uit eten.
2. ik kon mijn ogen echt niet geloven, maar er lag gewoon wéér sneeuw!
3. het was flink koud, dus we staken lekker de openhaard aan. In de lente, notabene.
4. paasontbijtje! Hier kijk ik altijd naar uit, ik vind het zo lekker. CCroissantjes, verse sinaasappelsap, een eitje. Heerlijk!


1. ik maakte voor mijn verjaardag de wortel-banaantaart, die jullie afgelopen donderdag konden zien. Hij was heerlijk!
2. van mijn broertje kreeg ik dit awesome horloge. Ik draag er eigenlijk nooit een, maar voor deze wil ik zeker een uitzondering maken.
3. het verjaardagscadeautje van m'n ouders: Mono Black All Stars! Ze zitten heerlijk en ze staan eigenlijk overal leuk bij.
4. voor m'n verjaardag kreeg ik een aantal drogisterijbonnen, dus daar heb ik even flink van geshopt. Dit krijgen jullie allemaal nog in een shoplog te zien!

Wat heb jij beleefd deze weken?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage