4/26/2013

New in - Jewelry!

Lente en zomer staat voor mij gelijk aan het dragen van meer armbandjes en andere sieraden. Ik vind het leuk om in de zomer een soort 'herinneringen-arm' te maken, vol met leuke armbandjes waarbij ik denk aan leuke momenten die zomer. Meestal knip ik ze na de zomer weer af, omdat ik er dan echt gek van wordt. De laatste week heb ik een aantal nieuwe sieraden gekocht, die ik graag aan jullie wil laten zien.






























Afgelopen zaterdag maakte ik tijdens de bloggersmeeting in Groningen alvast een beginnetje met het vullen van mijn arm. Ik kocht namelijk twee armbandjes, die je op de foto's kunt zien. Het bronzen armbandje met de peace-tekens komt van de New Look (€3,99) en het Infinity armbandje heb ik zelf gemaakt met onderdelen die ik bij de Fris (www.frissieraden.nl) kocht in Groningen. Het bedeltje en het draadje samen kostte slechts €1, dus dat vond ik prima! Het is me zelfs gelukt om een 'schuifknoop' te maken, waardoor het bandje gewoon af kan.



En ook heb ik nog twee ringen gekocht bij de H&M, die in één setje zaten. Ze zijn me wel iets te groot, zoals altijd, dus draag ik ze om mijn middelvinger.

Ik ben wel levensgevaarlijk als ik de ringen draag, want met de punt kan ik iemand vast wel bezeren...


Wat vind jij van de sieraden?














(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage