4/22/2013

Outfit - rockabilly ripped jeans

Ik vind intropraatjes voor outfits altijd zo lastig. Waar moet ik beginnen?! Ik wil jullie gewoon mijn outfit laten zien en daarmee uit. In outfits combineer ik meestal kledingstukken die ik pas nieuw heb, en zo ook weer deze keer. Het gestreepte t-shirt zagen jullie in mijn laatste shoplog, de broek in die daarvoor. Ook het denim giletje is 'nieuw', die heb ik nog nooit aan jullie laten zien in een outfit. En ik kan mijn horloge en All Stars natuurlijk niet vergeten: die kregen ook een plekje in dit stoere ensemble.




Als ik een stoere outfit aan heb, ga ik me ook altijd een beetje stoer voelen. Ik maak dan tuitlipjes en ik schreeuw en ik spring en doe ik een poging tot poseren als een model voor de beste pictures. Soms lukt dat ineens en dan zie ik er niet alleen stoer uit, maar ook de foto's. De locatie is helemaal niet cool, want dit is gewoon de serre aan de achterkant van mijn huis. Wat wel bijzonder was, was het temperatuurtje. Die was heerlijk warm! Ik kon gewoon in mijn t-shirtje naar buiten zonder kippenvel te krijgen.





Een aantal van jullie waren wel benieuwd naar het shirt van H&M, dus ik beloofde er een outfit mee te maken. Het is niet de meest ideale situatie om het shirt te laten zien, want voor een deel is hij bedekt met dit stoere gilet van de Bershka. Je ziet het niet heel goed, maar de studs bij de borstzakken zijn mini doodshoofdjes! Ook vind ik de wassing ontzettend tof, donkerblauw met een beetje licht ertussen.


De broek is helemaal aan gort gescheurd en dat vind ik ontzettend gaaf. Op de foto's zie je het niet heel goed, maar bij mijn knieƫn zitten twee hele grote gaten. Ik vond het heel leuk dat ik zo'n broek bij H&M vond, want die broeken passen me heel goed en ze zitten lekker.


Qua sieraden droeg ik natuurlijk mijn snorloge, die mocht niet ontbreken in deze outfit. Ik deed mijn spikearmbandje erbij om, anders voelde het toch een beetje kaal. Voor de verandering droeg ik een keertje geen ringen, ook wel eens lekker.



Ik droeg mijn nieuwe lipstick van Sleek, 'Papaya Punch', voor een knallend effect. Ik ben op dit moment heel erg into deze kleuren, ze staan zo lekker lenteachtig. Mijn haar wordt trouwens weer heel erg lang, ik moet gauw naar de kapper voordat mijn hoofd weer 'sloom' wordt... ;)

Wat vind jij van deze outfit?













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage