4/09/2013

Outfit - Striped Shorts


Omdat de zon zo lekker scheen, wilde ik buiten zijn en een vrolijke, zomerse outfit aan. Ik pakte direct mijn nieuwe shorts van Primark, met leuke streepjes. Ik had op de terugweg van Almere (waar ik deze shorts kocht) al bedacht dat het vast leuk zou staan met een witte blouse, dus zo gezegd, zo gedaan. Ik heb trouwens sinds kort ook Lookbook! Je kunt naar mijn profiel gaan door op de 'hype on Lookbook' te drukken.










Ik ben echt zo blij dat de shorts passen! Ik had ze namelijk niet gepast in de Primark, omdat dat echt onmogelijk is. Ik vind hem erg leuk met een maillot/panty, maar kan ook niet wachten om hem in de zomer lekker met blote benen te dragen. Ook vind ik dat mijn horloge erg mooi uitkomt bij mijn witte blouse.

























Blouse - Primark
Shorts - Primark
Maillot - H&M
Schoenen - Converse
Horloge - Oozoo
Riempje - Pieces

Wat vind jij van deze outfit?














(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage