4/21/2013

Personal - Let's get healthy update & studiekeuze?

Ik heb het gevoel dat ik jullie zó ontzettend veel te vertellen heb! Waarschijnlijk valt dat allemaal wel mee, maar ik vind het de laatste tijd leuk om wat vaker een persoonlijke update te geven. Zo kunnen jullie als volgers mij beter leren kennen, en ik kan mijn verhaal kwijt. Een tijd geleden schreef ik een 'Let's get healthy artikel' en nu ga ik vertellen hoe het daarmee gaat. Ook ben ik vorige week naar de opendag van de Rijksuniversiteit Groningen geweest, waarbij ik denk ik de studie ontdekt heb die ik geweldig vind. Meer daarover lees je straks!



Op gebied van gezond zijn gaat het eigenlijk prima. Met de 30 day shred stopte ik na twee weken, maar dat heb ik jullie al verteld. Wel doe ik nu de FitForSummer challenge van Annemerel.com. Deze tien-weekse workout doe ik samen met nog 600 meiden, en elke week is er een nieuwe challenge. Het begon met cardio, toen water drinken en deze week waren de buikspieren aan de beurt. Het is niet heel intens, maar toch goed om bezig te zijn met gezond leven. Ik voel me ook weer een stuk beter nu het weer warm genoeg is om lekker hard te lopen. En 1 juni ga ik de 10 kilometer lopen bij de Asserstadsloop samen met Laura! Op de foto hierboven zie je ook wat gezond eten, zoals de fruitsmoothie die echt heerlijk was. Ik maak dat de laatste tijd vaak, met fruit dat eigenlijk al te lang ligt om nog op te eten, maar voor een smoothie is dat juist perfect.

En dan de studie! Ik ben er vroeg bij, aangezien ik nog een jaar heb om te beslissen, maar ik denk dat ik er uit ben. Oké, alles kan nog veranderen, maar ik ben nu écht heel enthousiast en er zijn veel mensen die het echt iets voor mij vinden: Internationale betrekkingen (international business & international organisations) aan de RUG in Groningen! Vorige week had ik daar een meeloopdag, en naast dat er echt veel gezellige meiden waren lijkt het me ook een hele leuke studie met alle dingen die ik leuk vind: politiek, economie, taal (je kiest spaans, frans, engels of duits als vak) en ook kun je er veel kanten mee op. Wat ook leuk is is dat er veel buitenlanders zijn en je krijgt de kans om een stage in het buitenland te doen. Dit lijkt me geweldig!
De studie is wel in het Engels en er is een centrale selectie, maar daardoor heb ik wel een goede motivatie voor school.

Gister hadden we trouwens een ontzettend gezellige meeting in Groningen. Een verslagje gaat zeker volgen!

Hoe gaat het met jullie? 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage