4/05/2013

Personal update!

Het is weer eens tijd om jullie op de hoogte te houden van mijn geweldige leven... Na de toetsweek van vorige week was een geweldig paasweekend dat vijf dagen duurde. In dat weekend kon ik heerlijk uitrusten en leuke dingen doen. Zo ben ik naar Amsterdam en Almere geweest om te shoppen (de shoplog hebben jullie al gezien!), heb ik bij Floor gelogeerd, wat écht een hele tijd geleden was en ben ik gezellig naar de film geweest met Suzanne. De afgelopen toetsweek ging voor mij echt heel erg goed! Ik heb nu vijf van de zes cijfers terug, en ze zijn allemaal voldoende. Voor mijn cijfers en meer, lees verder!

Tumblr_mj9hlpzufc1rnww9oo1_1280_large

Mijn cijfers
Ik ben echt heel erg tevreden, en vooral woensdag kreeg ik twee geweldige cijfers terug. Ik heb nu:
Aardrijkskunde: 6.6
Natuurkunde: 6.3
Wiskunde: 5.8
Engels: nog onbekend
Economie: 7.0
Duits: 7.4!
Ook had ik woensdag de discussie voor Nederlands met mijn groepje, waar ik echt ontzettend zenuwachtig voor was. Maar ik heb het gehaald, en ik heb een 7! Ik was zo blij, en samen met Floor fietsten we na deze overwinning terug naar huis in de zon. Engels moet ik dus nog terug, maar omdat ik alle woordjes wel wist, verwacht ik daar een voldoende op. Zou dit mijn eerste toetsweek zonder onvoldoendes/herkansing worden? Ik hoop het zo!

O, en volgende week ga ik een dag meelopen aan de RUG met de studie Internationale Betrekkingen. Ik ben erg benieuwd!

30 day shred?
Ik vertelde jullie dat ik de 30 day shred ging doen, en dat heb ik ook bijna twee weken (13 dagen) volgehouden. Daarna had ik er echt geen zin meer in. De workouts zijn best zwaar, en het gevoel dat ik er van krijg ik best prima, maar het feit dat de workout ELKE DAG was, vond ik te veel. Ik wil best sporten, maar niet elke dag. Sinds dinsdag heb ik het hardlopen weer opgepakt, waar ik nog 20 minuten achter elkaar van kan rennen. Prima, en toch meer mijn ding. Nu ga ik weer trainen voor de tien kilometer.

Tumblr_mj9hsarsxb1rnww9oo1_1280_large

Post Project
Ik heb besloten dat ik ga stoppen met mijn Post Project. Ik vind het erg leuk, maar de inspiratie is op, en ik vind het niet leuk om steeds hetzelfde soort brief te versturen. Wie weet pak ik het ooit nog eens op, maar binnenkort ga ik eerst weer eens wat kaartjes naar het buitenland sturen met Postcrossing!

Inspiratie voor SweetHippo's
Ik vind het natúúrlijk nog steeds geweldig om te bloggen en ik denk er geen seconde over om te stoppen, dat nooit. Helaas is mijn inspiratie de laatste tijd een beetje verdwenen, wat het bloggen iets meer als een verplichting laat voelen. Ik weet zeker dat ik binnenkort weer voor een lange tijd vooruit schrijf, maar voor nu bedenk ik me steeds heel last minute dat ik voor de volgende dag nog iets moet maken. Hebben jullie nog suggesties voor artikelen? Laat het me weten! En dit weekend ga ik weer eens flink brainstormen, dan komt het weer goed.

Dit was even een korte update over mezelf, zodat jullie alles weer even weten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage