5/19/2013

And That's Who I Am - Marjolein editie

Vinden jullie het ook zo leuk om meer over iemand te weten te komen? En proberen jullie soms ook bij random mensen te raden wat ze leuk zouden vinden, en hoe ze zijn? Ik in ieder geval wel! Deze tag komt de laatste tijd bij veel mensen voorbij, en ook Floor heeft hem al gedaan (hier). Daarop reageerden jullie allemaal zó positief, dat ik besloot ook zo'n artikel te maken! Ik heb wel geprobeerd allemaal andere plaatjes te doen dan Floor, om het toch nog gevarieerd te houden. Enjoy!


















Toen ik eenmaal bezig was met zoeken op de Tumblr-pagina, kon ik eigenlijk niet meer stoppen met plaatjes kopiëren en in dit artikel zetten, maar helaas moet het artikel ook weer niet té lang worden... Vertel me in de comments of je je herkent in mij, en hoe zou jij je omschrijven met zulke plaatjes?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage