5/05/2013

DIY Inspiratie

Omdat het vakantie is, had ik zin om eens flink te DIYen. Ik wilde beginnen met het afknippen van een broek die al een jaar lang in een bak lag, te wachten om weggegooid te worden. Helaas kreeg ik die broek met geen mogelijkheid meer dicht, en ook voor andere dingen had ik het geschikte materiaal. Toch ben ik lekker op zoek gegaan naar inspiratie, en dit vond ik onder andere op Pinterest! Kijk maar mee!


Een tennisbal om sleutels aan te hangen, maar ook voor bijvoorbeeld brieven of iets anders - Telefoonoplader versierd met wasi-tape - Deurmatten spuiten in elke kleur die je maar wilt - Een schattig kraagje aan je shirt maken - Kussens met leuke teksten - Een kraag voor een denim blouse - Statement ketting - Kanten randje aan je shorts - Memobord van kurken.


Mokken met tekst - Haarbandje met studs - Notebook met nieuwe cover - Shirt met een camera - Moertjes ketting - Ritsen ketting - Kraagje met studs - BH met studs.

Er zitten ingewikkelde dingen tussen, maar ook DIY's die je heel makkelijk zelf kunt doen (zoals de oplader met wasi-tape, mokken met tekst, etc.). Ik heb weer genoeg inspiratie voor als ik binnenkort aan de slag wil!

Welke vind jij het leukst?











Bronnen, o.a: bron1, bron2, bron3, bron4, bron5, bron6, bron7, bron8.

nRelate Posts and Homepage