5/12/2013

Een blije vrijdag!

Vrijdag was een echt kadootje. Een extra vrije dag, geen school, wel werk, ook huiswerk, maar ook chillen en lekker me-time! Ik ging naar de kapper, kocht een stapel tijdschriften en ging lekker een tijdje bloggen.
Ik maakte die dag wat random foto's van mijn blije moment.






Ik ging eindelijk weer eens naar de kapper. Dat was hard nodig zeg, dat geloof je gewoon niet. Ik heb geen voor-foto, maar geloof me: die wil je ook niet zien. Alles hing op de verkeerde plek, mijn lok hing voor mijn ogen, het piekte en zat voor geen meter. Dus: de schaar erin. Ik ben gewoon geen 'lang-haar-mens'.
Ik ben blij met hoe het zit, gewoon weer Marjolein haar en weer lekker kort.

Ik won een ketting van Sieradenkistje en die kwam binnen, ik vind hem zo leuk! Ook zat er extra een infinity armbandje bij, echt perfect.


Ik verdrink in de tijdschriften. De Elle van de vorige maand, de nieuwe Elle, en een pakket van drie Vogues die ik kocht. Dat wordt dus lekker lezen.

Vooral die Vogue speciale editie wilde ik echt graag. Ik vind Máxima wel tof, en ook is dit leuk om te hebben. Ook voor als ik later oud ben, om dat dan terug te kijken. Er staan echt leuke dingen in, mode van haar en andere vorsten, allemaal mooie foto's en leuke artikeltjes.



Ik lakte ook mijn nagels weer eens, in dit schattige lavendel kleurtje van Trind. Ik vind hem leuk!

En nog even een foto die ik op Instagram postte van mijn haar. Ik kan beter foto's van mezelf maken met mobiel dan met camera, haha.

Ik lees nu 'Duizend schitterende zonnen' en dat vind ik echt een prachtig boek. Echt 1000 keer mooier dan 'De vliegeraar'!

Hoe is jouw weekend? 



nRelate Posts and Homepage