5/13/2013

Fotografie - ABC-project #4

Dit jaar heb ik besloten om mee te doen aan het ABC fotografie project. De bedoeling hierbij is dat ik bij elke letter van het alfabet een zelfportret fotografeer. Elke maand plaats ik een post met daarin de twee foto's die ik die maand gemaakt heb. Deze keer zie je helaas alleen G. Ik heb nog niet de tijd en inspiratie gevonden om H te doen (suggesties zijn welkom), maar die post ik hopelijk binnenkort.

G - Gitaar


Voor G wilde ik een foto maken die ontzettend rockte: bij deze letter vond ik 'gitaar' namelijk heel passend. Ik speel al ongeveer 7 jaar, en sinds anderhalf jaar heb ik ook les in elektrische gitaar. Ik vind het heel erg leuk en ik ga elke week met plezier heen. Ik heb vorig jaar al een serie gemaakt met mijn akoestische gitaar, en dus vond ik het nu leuk om een foto te maken met m'n elektrische. Het is een Ibanez en hij is wit, iets wat je niet heel vaak ziet en dat vind ik leuk. Ik vond alleen een zelfportret met m'n gitaar saai, dus ik voegde nog een rood-met-blauwe bliksemschicht à la David Bowie toe om het af te maken. Ik maakte ook nog wat zelfportretten zonder gitaar, omdat ik die bliksemschicht toch wel heel gaaf vond.


Wat vind jij van deze foto's? En aan wat voor woord denk jij bij de letter H?


nRelate Posts and Homepage