5/25/2013

Gehyped op LookBook #9

Dit is alweer de negende 'Gehyped op LookBook', ietsje later dan normaal dit keer. Inmiddels weten jullie dat LookBook.nu mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. 

SUDOKU


Ik begin met Zoe, die echt een hele toffe look heeft samengesteld. Ik zou het zelf misschien niet zo snel dragen, maar ik vind het haar zo goed staan! Ze heeft een witte cropped trui aan met een soort van 'sudoku' strepen erop, een boyfriend jeans en zwarte laarsjes. Vooral de jeans vind ik gaaf, stiekem wil ik ook nog een paar. 

- bonjour!


Johanne deed voor deze outfit denim op denim, wat ik vrij gewaagd maar wel heel tof vind! Vooral omdat de twee kledingstukken in dezelfde kleur zijn, lijkt het me lastig om te combineren. Ik vind dat ze het heel goed heeft gedaan! De studs op de shorts vind ik heel mooi, het t-shirt lekker slouchy en de All Stars zijn natuurlijk altijd goed. En kijk naar het horloge, hoe schattig!

Meowww!


Ik verbaas me altijd weer over de outfits van Mohcine. Met een paar simpele kledingstukken stelt hij zulke toffe outfits samen! Ook dit keer weer: een simpele graphic tee, gescheurde jeans, beanie en zijn kenmerkende witte Docs staan hem heel goed. En de zonnebril vind ik ook heel gaaf, daar maakt hij echt een statement mee.

Coachella Pre-Party!


De outfits van Ashlei heb ik hier al vaker gepost, haar stijl vind ik heel leuk: een beetje bohemian, met een touch of cowboy. Kijk dan naar de laarzen, die vind ik echt heel cool. Maar het leukste uit deze outfit vind ik het shirt, die zou ik zelf ook wel graag willen hebben. Hij is lekker lang en oversized, dat vind ik altijd fijn. De ketting vind ik ook heel leuk, simpel, maar wel met een pop of colour

Welke outfit vind jij het leukst?



nRelate Posts and Homepage