5/14/2013

Graffiti tour Leeuwarden

Al vanaf een leeftijd van zo'n tien jaar ben ik redelijk gefascineerd van graffiti, en toen we met CKV een eigen thema moesten kiezen hoefde ik niet lang na te denken voor ik 'graffiti' koos. Floor liet jullie laatst ook al haar resultaat van haar (en mijn) fotoshoot zien, en het leek mij leuk om jullie ook mijn foto's te laten zien. Zondag gingen we naar oma in Leeuwarden, en ik wist dat daar veel legale graffiti plekken waren. Samen met papa ging ik de stad door om graffiti te spotten. En het is allemaal zó mooi! Ik wil echt zo graag een keer  graffiti spuiten! Het zijn veel foto's, dus veel plezier met scrollen.
















Ik vond het echt heel leuk om op deze manier graffiti te bekijken! En ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zulke mooie dingen zou tegenkomen in Leeuwarden. Mochten er Leeuwarden kenners zijn, deze kunstwerken vond ik aan de Marshallweg, onder de Stephensonsviaduct, aan de van Loonstraat en nog ergens anders waar ik de naam niet van weet.

Wat vind jij van graffiti? 












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage