5/07/2013

Lovely songs!

Muziek is leuk, en al helemaal tijdens het maken van Wiskunde. Gisteravond was ik bezig met het voorbereiden van mijn herkansing (die ik morgen heb, en Floor ook), toen ik me bedacht dat ik tussendoor even een artikeltje zou maken over muziek die ik leuk vind op dit moment. Het is lente, en daarom hou ik nu van vrolijke nummers. Ben je ook aan het leren? Dan kun je dit artikel als afspeellijst gebruiken!



Te beginnen met de geweldige cover van Ed Sheeran en Passenger. Allebei de zangers vind ik geweldig, en ook de nummers No Diggity en Thrift Shop vind ik awesome. De combinatie van alles vind ik echt leuk. Dit nummer is zeer geschikt om lekker op te leren én om lekker mee te blèren.



Als je vaak radio luistert heb je dit nummer vast wel eens voorbij zien komen. 'Blurred Lines' van Robin Thicke vind ik zo heerlijk vrolijk, dat ik hem niet vaak genoeg kan horen! Ook de andere nummers van Robin Thicke vind ik leuk, trouwens.


Ik heb jullie geloof ik wel eens verteld over The Cab (of ik heb het gedroomd, dat kan ook...). Deze band ontdekte ik via de lieve Josephine, en ik was direct verkocht. Met veel bands vind ik een paar nummers leuk, maar van The Cab zijn ze eigenlijk allemaal geweldig. Dit nummer staat in mijn favoriete lijstje van Ziggo Muziek (een soort Spotify, papa heeft er een abonnement op) en ook gebruik ik het vaak om op te hardlopen.


Er moet natuurlijk ook een nummer tussen van The Coup, de band die we op het bevrijdingsfestival konden zien. Ik vond het lekker vrolijke muziek in het zonnetje, dus ging ik het thuis nog een keer luisteren. Dit nummer vind ik toch het leukst, en het zwingt enzo.


Toen ik dit nummer van Pink voor de eerste keer luisterde, drukte ik direct op repeat. Lekkere beat alleeess.... Ook  dit nummer is een heerlijke meezinger, energie-booster voor tijdens het leren en goed om op hard te lopen. Als je dit nummer leuk vind, moet je zeker eens de hele CD (The Truth About Love) gaan luisteren, love it! 



Dit artikel sluit ik af met een lekker rustgevend muziekje, namelijk 'Home' van Phillip Phillips (wat een naam!)  . Deze stond een keer bij de aanbevolen nummers van Ziggo Muziek, en een paar dagen nadat ik verliefd werd op het nummer hoorde ik het ook op de radio. Nice! Ook wel een beetje festival/zomer achtig.

Tot zo ver dit muziek artikeltje! Ik vind het heerlijke nummers, dus ik hoop dat jullie dat ook vinden.

Wat vind jij van deze nummers? 




nRelate Posts and Homepage