5/06/2013

Meivakantie Lookbook

Ik kijk graag naar lookbook filmpjes op YouTube. Ze geven me zo veel inspiratie! Het leek me leuk om dat ook een keer te doen, dus ik heb voor jullie vijf outfits uit mijn meivakantie opgenomen en deze achter elkaar gezet. Wat ik draag is in de video aangegeven, maar ik zal het hieronder ook nog neerzetten. Laat me vooral weten wat je van dit filmpje vindt, en wat ik kan verbeteren. Enjoy!




klik hier als je het filmpje niet kunt zien

Outfit I
Trui - Vila
Shorts - H&M
Pistol Boots - VanHaren
Horloge - sieradenkistje.nl
Armbandje - eBay
Ketting - JustTwenty.nl

Outfit II
T-shirt - H&M
Shorts - H&M
Leren jasje - Makro
Ring - H&M
Dr. Martens Smooth Black 1460's
Lipstick - Catrice Bloody Red

Outfit III
Rokje - eBay
T-shirt - H&M
Denim blouse - H&M
Pistol boots - VanHaren
Ketting - eBay
Horloge - sieradenkistje.nl

Outfit IV
Blazer - H&M
T-shirt - H&M
Jeans - H&M
Mono Black Ox All Stars
Lipstick - Catrice Colour Bomb

Outfit V
T-shirt - H&M
Vintage Levi's Shorts
Dr. Martens Smooth Black 1460's
Leren jasje - Makro
Ketting - JustTwenty.nl

Wat vind jij van deze outfits?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage