5/18/2013

My life in pictures - mei #1

Hij is iets verlaat, maar hier is hij dan toch: de 'my life in pictures' van de eerste twee weken van mei! Mei is de maand dat de zomer zo ongeveer zou moeten beginnen, de maand van hemelvaart, de maand van in het volledige licht fietsen 's ochtends. Natuurlijk waren het voor mij ook weer twee weken vol met eten, muziek en outfits. Bovendien ben ik met hemelvaart op 'kamp' geweest, dit doen we altijd met vrienden en familie. We hadden nog aardig mooi weer, daar hebben we geluk mee gehad! Ook ben ik naar het Bevrijdingsfestival geweest met Romy, Janneke en Marjolein waar ik ontzettend van genoten heb. Kijk je mee?


1. foodies die papa en mama voor me mee hadden gebracht vanuit Amerika! Je ziet onder andere Reese's peanut butter cups, pindakaas M&M's en kauwgom. Ik heb geprobeerd er zuinig mee te doen, helaas is dat helemaal mislukt, haha.
2. ik kreeg deze vier langspeelplaten binnen! Ik was zo excited, ik kon niet wachten het pakketje open te maken. Ik ben zeker niet teleurgesteld, en ik draai ze, behalve die van John&Yoko, met plezier.
3. de eerste paar dagen van mei, in de vakantie, was het prachtig weer. Ik kon zelfs buiten zitten zonder shorts, en heb daar ook flink gebruik van gemaakt. Mijn benen zijn zelfs bruin geworden, wat meestal niet eens de eerste keer al gebeurt.
4. mijn Bevrijdingsfestival outfit! Ik droeg onder andere mijn John&Yoko shirt, dat vond ik wel toepasselijk met hun 'give peace a chance'.









1. en daar zaten we dan, op het Bevrijdingsfestival! Vooral Miss Montreal vond ik leuk, maar ik heb ook geswingd op The Coup, een hiphop band uit California, wat ze ook steeds maar herhaalden ;)
2. nogmaals in shorts, maar nu op de camping! Ik had verwacht dat het pokkeweer zou zijn, maar die donderdag was het nog heerlijk weer.
3. een nieuw drankje ontdekt: BeHugo. Dit had mijn campingvriendinnetje meegenomen en ik vond het erg lekker! Helaas heb ik het nog nergens gespot...
4. een sunny pic met datzelfde vriendinnetje.




1. broodjes bakken bij het kampvuur, een vast traditie op ons Hemelvaartkamp! Ik kan daar echt van genieten. Ook gooien we altijd onze broodjes van de stok af, om te testen of ze gaar zijn. Helaas kwam die van mij in het bos terecht en was ik hem kwijt, haha. Silly me!
2. mama maakte lekkere wentelteefjes voor de moederdag lunch.
3. en alweer naar huis! We hebben een vouwwagen en dat is altijd een hele klus om weer op te ruimen. Gelukkig hadden we het zonnetje erbij.
4. Weer thuis! Ik was heel blij dat ik weer lekker plaatjes kon draaien.

Wat heb jij gedaan in de meivakantie?



nRelate Posts and Homepage